lördag 30 juni 2018

هشدار دفاع ملی سوئد؛ ده ها هزار اسلامگرای تندرو در کشورمان بسر می برند

هشدار دفاع ملی سوئد؛ ده ها هزار اسلامگرای تندرو در کشورمان بسر می برند

نتیجه آخرین گزاش تحقیقی که از سوی دانشگاه دفاع ملی سوئد منتشر شده است بازتابی وسیع در رسانه های این کشور یافت و به نگرانیهای زیادی در این زمینه دامن زد.
به گزارش «محبت نیوز» گزارش تحقیقی به درخواست «ام اس بی» یا «اداره حفاظت از جامعه و آماده سازی بحران» تهیه شده است.
به نقل از تارنمای استکهلمیان، در این گزارش تحقیقاتی آمده است که تعداد سلفی ها که افراطی ترین شاخه اسلام بشمار می رود در طی ده سال در سوئد ده برابر شده است. این گزارش تحقیقی تخمین می زند که در حال حاضر «ده ها هزار سلفی» در سوئد بسر می برند.
در بخشی از گزارش این ارگان معتبر آمده است که «امامان اسلامگرا سوئد را از نظر جفرافیایی بین خود تقسیم کرده و هر کدام با توجه به تفسیر خودشان از قرآن در تلاش هستند تا جامعه مسلمان و بویژه مسلمانان شیعه را تحت تاثیر قرار دهند.»
مگنوس رمپستورپ محقق در دانشگاه دفاع ملی سوئد ضمن هشدار در رابطه با آینده خطیری که سوئد با آن روبروست به برنامه خبری اکتوئات تلویزیون سوئد گفت:
– ما در سوئد در وضعیتی گرفتار آمده ایم که از بحث در باره مذهب می ترسیم. ما از بحث در رابطه با شاخه های مختلف اسلام هراس داریم. باید این ترس را کنار بگذاریم تا بتوانیم تکان بخوریم. ما نمی توانیم تنها برچسب اسلام هراسی و برچسب راسیسم داشته باشیم. این افراد می دانند که چگونه از آن سوء استفاده کنند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar