söndag 3 juni 2018

پلیس آلمان به فردی مظنون در کلیسای جامع برلین تیراندازی کرد

یک افسر پلیس آلمان روز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ به سمت یک مرد در کلیسای جامع برلین شلیک کرد. نیروهای امنیتی کلیسا را محاصره کرده‌اند.
به گزارش «محبت نیوز» پلیس محوطه اطراف کلیسا را محاصره کرده است.کلیسای جامع برلین یکی از پربازدیدترین اماکن گردشگری پایتخت آلمان است.هنوز روشن نیست آیا افراد دیگری هم در این تیراندازی آسیب دیده‌اند یا نه.
ویدیوهای شاهدان عینی، نیروهای امنیتی و پلیس آلمان را در حالی اسلحه‌های خودکار داشتند در اطراف کلیسا نشان داده است. هنوز جزئیاتی از این حادثه منتشر نشده است. تصاویری که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد که دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.
یک سخنگوی پلیس به خبرگزاری رویترز هم گفته است در داخل این کلیسای قدیمی تیراندازی شده است.
سخنگوی پلیس گفته است که این نیرو در پی اقدام به ایجاد مزاحمت توسط یک فرد اقدام به مداخله کرده است و در این جریان این عملیات یک افسر پلیس از سلاح خود استفاده کرده است.پلیس آلمان در حساب توئیتر خود گفته است فرد مهاجم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده.
هنوز جزئیاتی از ملیت و سن فرد مهاجم منتشر نشده است. همچنین علت این تیراندازی هم به روشنی مشخص نیست. پلیس آلمان در حساب رسمی توییتر خود گفته است که گلوله به پای فرد اصابت کرده است. این نیرو از شهروندان خواسته است از گمانه‌زنی درباره علت وقوع حادثه خودداری کنند.بر اساس گزارش رسانه‌های محلی این حمله “تروریستی” نبوده است.
پلیس از شهروندان آلمانی خواسته است از حدس و گمان درباره علت این حمله خودداری کنند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar