onsdag 28 juni 2017

فرمانده سپاه: فعالیت های اقتصادی سپاه در جهت محرومیت زدایی کشور است!

فرمانده سپاه: فعالیت های اقتصادی سپاه در جهت محرومیت زدایی کشور است!

پاسدار جعفری گفته است که هدف دولت از حمله به سپاه پاسداران ایجاد تضاد و “دوقطبی ها” در کشور و خودداری از انجام تعهدات در زمینۀ “تأمین معیشت مردم و اقتصاد کشور” است.
به گزارش «محبت نیوز» محمد علی جعفری فرماندۀ سپاه پاسداران ایران در حاشیۀ نشست “شورای راهبردی سازندگی” این نیرو که روز سه شنبه ششم تیرماه در تهران برگزار شد، گفت : «فعالیت های اقتصادی سپاه پاسداران از مصادیق اصلی مأموریت این نیرو یعنی حفاظت از انقلاب اسلامی است.»
محمدعلی جعفری در عین حال مدعی شدکه این فعالیت ها جنبۀ غیرانتفاعی دارد و هدفش “محرومیت زدایی و سازندگی و خنثی کردن راهبردها و اقدام های دشمن برای اعمال فشار اقتصادی بر کشور” از طریق تحریم ها است.
وی همچنین مدعی شد که “حملات غیرمنصفانه” به سپاه پاسداران اهداف دیگری را نیز دنبال می کنند که او درباره شان “برای حفظ وحدت سکوت” اختیار می کند.
با این حال پاسدار جعفری ادعا کرد که هدف دولت از این حملات به سپاه پاسداران ایجاد تضاد و “دوقطبی ها” در کشور و خودداری از انجام تعهدات در زمینۀ “تأمین معیشت مردم و اقتصاد کشور” است.
جعفری در پاسخ به اظهارات اخیر حسن روحانی گفت : “ممکن است ما را صاحبان تفنگ معرفی کنند.” اما، به گفتۀ وی، “دولتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و سرانجام تسلیم می شود.”
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar