söndag 11 juni 2017

دادستان قزوین: شلاق خوردن روزه خواران مورد استقبال مومنان و شهروندان قرار گرفت!

دادستان قزوین: شلاق خوردن روزه خواران مورد استقبال مومنان و شهروندان قرار گرفت!

تا کنون ۹۰ پرونده برای افراد روزه خوار در قزوین تشکیل گردیده که از این تعداد ۲۰ پرونده در روز دستگیری بصورت ویژه به پرونده اتهامی آنان رسیدگی و مرتکبین به شلاق و جزای نقدی محکوم و حکم صادره نیز به مرحله اجرا در آمده است.
فرتور آرشیوی است
به گزارش «محبت نیوز» امسال علاوه بر آن‌که روزهای ماه رمضان طولانی است گرمای کم‌سابقه هم کار را برای شهروندان ایران که تحت «شریعت اسلامی» روزگار را سپری می نمایند دشوارتر کرده است. با این شرایط در برخی از شهر های ایران شهروندان گرمای شدید تابستان را که در مناطقی به بیش از ۴۰ در جه می رسد، تجربه می‌کنند و برای بسیاری تحمل این وضعیت بسیار دشوار است.
حالا دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: ۲۰ روزه خوار در قزوین به شلاق و جزای نقدی محکوم و حکم آنان اجرا شد.
صادقی نیارکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا کنون قریب به ۹۰ پرونده برای افراد روزه خوار تشکیل گردیده که از این تعداد ۲۰ پرونده در روز دستگیری با صدور کیفرخواست به شعبه ویژه ای که به همین منظور در دادسرا مستقر است ارسال و در همان روز بصورت ویژه به پرونده اتهامی آنان رسیدگی و مرتکبین به شلاق و جزای نقدی محکوم و حکم صادره نیز به مرحله اجرا در آمده است.
وی همچنین مدعی شد: اقدام بی نظیری که ماه رمضان امسال همچون سال های گذشته از سوی دادستانی قزوین انجام شد و مورد استقبال مومنان و شهروندان نیز قرار گرفت، برخورد با روزه خواری علنی بود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar