söndag 11 juni 2017

هفتمین شماره‎ ماهنامه‎ی آژانس خبری مسیحیان ایران (محبت نیوز) منتشر شد

هفتمین شماره‎ ماهنامه‎ی آژانس خبری مسیحیان ایران (محبت نیوز) منتشر شد

هفتمین شماره‎ی ماهنامه‎ی آژانس خبری مسیحیان ایران ویژه‎ی ماه «می» منتشر شد.
«محبت‎نیوز»- در گزارش اصلی این شماره «مسیحیان ایران در کانون توجهات جهانی» به برگزاری نخستین کنفرانس دفاع از مسیحیان جفا دیده جهان در واشنگتن پرداخته شد که بخشی از این کنفرانس در مورد آزار و اذیت و سرکوب مسیحیان در ایران بود و «راشین سودمند» دختر کشیش شهید، زنده یاد «حسین سودمند» به نمایندگی از مسیحیان ایران در آن سخنرانی کرد.
برگزاری کارگاه‌های مسیحیت ستیزی در مشهد و عدم برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات نوکیش مسیحی «امین افشار نادری» از دیگر گزارش‌هایی است که در این شماره منتشر شد.
فراموشی دغدغه‌های اصلی جامعه مسیحی ایران و تلاش تیم رییسی و قالیباف برای جذب آرای ارامنه دو گزارشی بود که محور آن‌ها مسیحیان و ارامنه در انتخابات ریاست جمهوری ایران و تلاش هر دو کاندیداهای اصلی این انتخابات یعنی سید ابراهیم رییسی و حسن روحانی برای کسب آراء آنها بود.
از گزارش‌های مهم این شماره ترور سعید کریمیان مدیر شبکه‌ی ماهواره‎ای جم تی وی و پروژه «ترویج مسیحیت» در شبکه‌های تحت مدیریت او بود.
شما می‌توانید نقطه نظرات خود را درباره فعالیت وب‎سایت و ماهنامه از طریق info@mohabatnews.com و شماره ‌ تلفن ۹۶۹۶ – ۸۵۴ – ۴۱۶ – ۱+ با ما درمیان گذارید.
همچنین علاقمندان می‌توانند اخبار محبت نیوز را از طریق تلگرام با آدرس https://t.me/mohabatnews و در اینستاگرام www.instagram.com/mohabatnews دنبال نمایند.
برای دانلود ماهنامه اینجا را کلیک نمائید.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar