tisdag 20 juni 2017

پاپ فرانسیس: بدون هیچ تعصبی پذیرای پناهجویان باشید

پاپ فرانسیس: بدون هیچ تعصبی پذیرای پناهجویان باشید

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز یکشنبه در سخنانی خواستار غلبه بر افکار انحرافی در خصوص آوارگان و پذیرش بدون ترس آنان شد.
به گزارش «محبت نیوز» پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در مراسم کلیسایی روز یکشنبه در واتیکان، با یادآور شدن روز جهانی پناهجویان و با صحبت در خصوص موضوع مهاجرت، گفت: لازم است بر ترس ها و ایدئولوژی های انحرافی که موجب می شود به آوارگان به دید دشمن نگاه شود، غلبه کرد.
پاپ افزود: باید توجه ویژه ای به زنان، مردان و کودکانی کرد که در حال فرار از درگیری ها و خشونت ها و تعقیب ها هستند. تعداد زیادی از آنها جان خود را در دریا از دست دادند. سرگذشت آنها همراه با درد و امید است که می تواند تبدیل به فرصت برادری و شناخت متقابل واقعی شود.
پاپ ادامه داد در واقع، دیدار شخصی با آوارگان، بر طرف کننده ترس و افکار انحرافی است و به عاملی برای رشد بشریت تبدیل می شود که توانایی ایجاد فضایی برای احساس گشایش و ساخت پل ها را دارد.
رهبر کاتولیک های جهان در پایان ابراز امیدواری کرد که درگیری ها و خون ریزی ها در منطقه خاورمیانه هر چه زودتر پایان یابد.
سازمان ملل متحد بیستم ژوئن را روز جهانی پناهجویان نامگذاری شده است و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد نیز تلاش دارد تا به جهانیان یادآوری کند که میلیون‌ ها پناهنده که بخاطر جنگ ها، خشونت ها و ظلم ها مجبور به ترک خانه خود شده ‌اند، با چه مشکلاتی مواجه هستند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar