tisdag 27 juni 2017

انتقاد شیوخ متعصب از مسجد لیبرال‌های برلین: به سخره گرفتن اسلام است

موضع‌گیری‌های شدید علیه تاسیس این مسجد باعث شده تا بعضی کارشناسان درباره حرکت‌های تخریبی و خرابکارانه علیه این مسجد هشدار دهند.
به گزارش «محبت نیوز» تاسیس مسجد لیبرال‌ها در برلین با انتقاد گسترده‎ی متعصبین اسلامی در سرتاسر دنیا قرار گرفته که طبق معمول جمهوری اسلامی ایران و شیوخ و اساتید حوزه‌های علمیه و معممین حکومتی در صف اول آن قرار دارند.
“رمضانی” رییس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هامبورگ گفته درهای مساجد به روی همه مذاهب از هر ملیت و هر گرایشی که باشند باز است، اما احکام شرعی و آداب مساجد باید رعایت شود.او گفته تاسیس “مسجدِ ضرار” در برلین اقدامی واضح علیه مسلمانان اصولگرا و اقدامی ناشایست است.
رمضانی گفته ابتدا تاسیس این مسجد شوخی می‌نموند، اما حالا مشخص است که هدف از این کار به سخره گرفتن و توهین به اسلام و مسلمانان و مقّدسات است.
او گفته کاملن روشن است که مدیران این حرکت مشکوک، مقاصدی غیرالهی و غیردینی را دنبال می‌کنند و نوعی دهن کجی به مسلمانان است و باید کاری کرد که لکه ننگ آن به اسم مسلمانان آلمان و مقامات آن باقی نماند.
اظهارات او و همچنین موضع‌گیری‌های شدید علیه تاسیس این مسجد باعث شده تا بعضی کارشناسان درباره حرکت‌های تخریبی و خرابکارانه علیه این مسجد هشدار دهند.
در مسجد «ابن رشد-گوته»، همه مسلمانان اعم از همجنسگرا، سکولار، شیعه و سنی و زنان، بدون پوشش اسلامی عبادت کنند. این اسم از نام محمد بن احمد بن رشد اندلسی، فیلسوف قرون وسطی و یوهان ولفگانگ گوته، نویسنده آلمانی گرفته شده است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar