fredag 30 juni 2017

نمایندگان مجلس آلمان به قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان رای مثبت داده‌اند

نمایندگان مجلس آلمان به قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان رای مثبت داده‌اند!

اکثریت نمایندگان مجلس آلمان چند روز پس از آن که خانم مرکل از مخالفت با طرح ازدواج همجنسگرایان در مجلس دست برداشت، از قانونی کردن این ازدواج حمایت کردند.
به گزارش «محبت نیوز» نمایندگان مجلس آلمان به قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان رای داده‌اند. به این ترتیب زوج‌های همجنسگرا از حقوق کامل از جمله حق فرزندخواندگی برخوردار خواهند بود.
به گفته دویچه وله، بیشتر احزاب سیاسی آلمان از این مساله حمایت کردند اما شماری از متحدان محافظه‌کار آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان با آن مخالفت کردند.
مرکل مدت‌ها با ازدواج همجنسگرایان مخالف بود و دلیل آن را نگرانی از شرایط زندگی کودکان می‌دانست.
اکثریت نمایندگان مجلس آلمان چند روز پس از آن که خانم مرکل از مخالفت با طرح ازدواج همجنسگرایان در مجلس دست برداشت، از قانونی کردن این ازدواج حمایت کردند.
۳۹۳ نماینده به این طرح رای مثبت و ۲۲۶ نفر به آن رای منفی دادند و ۴ نفر نیز رای ممتنع دادند.
پیش از این، زنان و مردان همجنسگرا در آلمان می‌توانستند پیوند مدنی داشته باشند.خانم مرکل خود به این طرح رای منفی داده و گفته است رای منفی او به ازدواج همجنسگرایان به خاطر باور شخصی‌اش بوده اما ابراز امیدواری کرده که رای امروز مجلس به صلح اجتماعی در کشورش منجر شود.
صدراعظم آلمان هفته پیش به یک مجله زنان در آلمان گفت دلیل تغییرنظرش، مشاهدات شخصی‌اش بوده است. او چندی پیش شام را با یک زوج همجنسگرای زن صرف کرد. این زوج از هشت بچه که به فرزندخواندگی قبول کرده بودند، مراقبت می‌کردند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
فیس بوک

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar