torsdag 8 juni 2017

“آیت الله سبحانی” خواستار ابطال سند آموزشی ۲۰۳۰ شد

“آیت الله سبحانی” خواستار ابطال سند آموزشی ۲۰۳۰ شد

گروهی از تندروها و حامیان “علی خامنه‌ای” به دروغ عنوان کردند که این سند مجوز آموزش همجنس‎بازی و سکس در مدارس و مهد کودک‌ها را صادر کرده است.
به گزارش «محبت نیوز» با افزایش انتقادها از اجرای سند آموزشی ۲۰۳۰ پس از سخنرانی “علی خامنه‌ای” علیه این نظام جامع آموزشی که دولت حسن روحانی به آن متعهد شده، حالا “جعفر سبحانی” از مراجع تقلید تندرو گفته: «بعضی از مسئولان می‌گویند [اجرای] سند ۲۰۳۰ متوقف شده که این حرف صحیحی نیست، باید بیان کنند که این سند ابطال و به یونسکو بازگردانده شده و ما تنها به این قانع می‌شویم».
سبحانی در دیدار با جمعی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و اساتید حوزه علمیه مدعی شده غرب هر موقع که می‌خواهد شرق را استعمار کند نخست از طریق استعمار فرهنگی وارد می‌شود.
به گفته این مرجع تقلید، غرب در درجه اول فرهنگ کشورها را قبضه کرده و آموزش پرورش را به دست می‌گیرد که با این کار بچه‌ها را با فرهنگ خود آموزش می‌دهد و بعد ازاین کار کم‌کم وارد حوزه سیاست و اقتصاد می‌شود که درواقع این مسئله‌ای است که ۱۵۰ سال مورد تجربه واقع شده است.
پس از انتقاد علی خامنه‎ای رهبر جمهوری اسلامی از این سند، گروهی از تندروها و حامیان او به دروغ عنوان کردند که این سند مجوز آموزش همجنس‎بازی و سکس در مدارس و مهد کودک‌ها را صادر کرده است و هدف آن از بین بردن اسلام است. همچنین عنوان گردیده که دولت حسن روحانی سعی کرد تا با ترجمه بندهای آن از این شایعات جلوگیری کند. حتی در سخنانی ادعاهای مطرح شده علیه محتوای ضد دینی این سند را تکذیب کرد و گفت هر طور که هست آن را به اجرا می‌گذارد، اما همچنان اعتراض به آن زیاد است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar