torsdag 8 juni 2017

بازداشت ۹۰ جوان ایرانی به اتهام “آب بازی” در ماه رمضان!

بازداشت ۹۰ جوان ایرانی به اتهام “آب بازی” در ماه رمضان!

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان،‌ در استان فارس،گفته است، ۹۰ دختر و پسر جوان درقالب تور مختلط تفریحی وگردشگری در ارتفاعات روستای ارشیری سپیدان بازداشت شده اند.
به گزارش «محبت نیوز» در ادامه اِعمال محدودیت های اجتماعی در ایران، یک مقام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، از بازداشت دهها دختر و پسر جوان روز سه شنبه ۱۶ خرداد به دلیل شرکت در یک تور گردشگری مختلط و لحظاتی «آب بازی» در هوای گرم خبر داد.
پاسدار روح الله رستمی، دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان فارس مدعی شد: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعداد ۹۰ دختر و پسر جوان در قالب تور مختلط تفریحی وگردشگری در ارتفاعات مشغول به تفریح هستند، که با اخذ مجوزهای قانونی با هماهنگی نیروی انتظامی به منطقه مذکور اعزام» شدند.
این مقام سپاه اضافه کرده است: «بسیجیان با هماهنگی مراجع قضایی و طی مراحل قانونی به ارتفاعات مذکور مراجعه کرده و افراد را که در آب مشغول تفریح و آب بازی بودند را بازداشت کردند.»
این مقام سپاه، دختران و پسران بازداشتی را به «هنجار شکنی» در ماه رمضان متهم کرد، وی همچنین از کشف «مشروبات الکی» از این تور خبر داده است.
در برخی از موارد حاضران در این پارتی‌ها به شلاق محکوم شده اند که واکنش هایی در پی داشته است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar