lördag 1 augusti 2015

Email this page توصیه ابراهیم یزدی به دخترش که گرایش به مسیحی شدن داشت


توصیه ابراهیم یزدی به دخترش که گرایش به مسیحی شدن داشت

ابراهیم یزدی که سالهای قبل از انقلاب یکی از مبلغان اسلامی بسیار فعال در ایالات متحده آمریکا به شمار می رفت و در زمان انقلاب نیز  از همکاران مهم روح الله خمینی بوده، به دخترش گفته که می داند «مسیحیت» جذابیت عجیبی برای جوانهای خانواده های مسلمان دارد.
به گزارش «محبت نیوز»، بر اساس خاطرات منتشر شده از یوسف یزدی، فرزند ابراهیم یزدی، وزیر خارجه دولت موقت اسلامی پس از انقلاب ۵۷ و دبیرکل فعلی نهضت آزادی، دختر بزرگ این سیاستمدار مسلمان قدیمی زمانی گرایش به مسیحیت و مسیحی شدن داشته است.
ابراهیم یزدی که سالهای قبل از انقلاب یکی از مبلغان اسلامی بسیار فعال در ایالات متحده آمریکا به شمار می رفت و در زمان انقلاب اسلامی نیز  از همکاران مهم روح الله خمینی بوده، به دخترش گفته که می داند «مسیحیت» جذابیت عجیبی برای جوانهای خانواده های مسلمان دارد.
 یوسف یزدی در بخشی از خاطرات خود که در سایت پارسینه  منتشر شده در خصوص ویژگی های پدرش گفته است:
یادم هست زمانی خواهر بزرگم علاقه به مسیحیت پیدا کرده بود. پدر می گفت خوب برو گوش بده. اما همان دید انتقادی که نسبت به اسلام را داری را نسبت به مسیحیت نیز داشته باش. همیشه می گفت مسیحیت جذابیت عجیبی دارد برای بچه ها و نوجوانان ولی وقتی سوال های جدی راجع به خدا و انسان در یک جوان پیدا میشود اسلام جواب های متقاعدکننده تری دارد.
بعد از گذشت ۳۶ سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران روز به روز بر تعداد جوانان علاقه مند به مسیحیت افزوده می شود و مبلغان اسلامی با وجود امکانات تبلیغاتی گسترده ای و بوجه های کلان دولتی دارند، نتوانسته اند در مقابل این گرایش جوانان ایرانی به مسیحیت کار مهمی از پیش ببرند.
ابراهیم یزدی که از پیشگامان نهضت اسلامی به شمار می رود و در دوران انقلاب و تا چند سال پس از آن به عنوان عضو شورای انقلاب اسلامی از سوی خمینی برگزیده شده بود، همواره مسلمان کردن تعدادی مسیحی در آمریکا را جزو افتخارات خود می دانست. بعدها گفته شد که او و همکارانش در طی سالها اقامت در ایالات متحده بر روی مسلمان کردن سیاه پوستان آمریکائی با وعده آزادی چند همسری در اسلام ، کار می کرده اند. آقای یزدی تا کنون چندین کتاب نیز در مورد اسلام شناسی نوشته و منتشر کرده است.
مبلغان اسلامی به ویژه از دو کشور نفت خیز ایران و عربستان سالهاست که با استفاده از پولهای کلان نفتی در کشورهای مسیحی نشین به دنبال جذب افراد به دین اسلام هستند. مبلغان سنی که از سوی سعودی پشتیبانی می شوند با وعده های مربوط به خواسته های سکسی و مبلغان شیعه که از سوی جمهوری اسلامی تغذیه می شوند، با در آمیختن خواسته های سیاسی و مذهبی توام با تمنیات جنسی، تلاش برای جذب مسیحیان به اسلام می کنند.
بزرگترین توفیق اسلام در زمینه جذب دیگر ادیان مربوط به بخش ازدواج می باشد. در اروپا و آمریکا دختران و پسران جوان مسلمان با کمک گرفتن از جاذبه های جنسی افراد را به سوی خود جلب می کنند و بعد شرط وصال و ازدواج را مسلمان شدن طرف مقابلشان قرار می دهند. زیرا در کشورهای مسیحی نشین آزادی انتخاب مذهب وجود دارد و تغییر مذهب برای کسی ضرر و یا خطری ایجاد نمی کند، مبلغان اسلامی از این تنها جاذبه اسلام یعنی تمایلات جنسی استفاده می برند.
البته پسر آقای یزدی چیزی در این مورد ننوشته که واکنش خواهر بزرگش در مورد حرفهای پدرش چه بوده است و آیا حرفهای او را قبول کرده یا نه. اما تجربیات سالهای اخیر نشان داده که یکی از مهمترین دلیل گرایش جوانان ایرانی به مسیحیت، جوابهای متقاعد کننده ای است که مسیحیت به پرسشهای روز افزون آنها درباره خدا و انسان می دهد. و آن را در مذهب و شریعت نیافته اند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar