måndag 31 augusti 2015

اعدام در ملاء عام یک زندانی در بندرعباس / تصویر

اعدام در ملاء عام یک زندانی در بندرعباس / تصویرedam

خبرگزاری هرانا ـ حکم اعدام یک جوان متهم به “تجاوز به عنف” صبح امروز در ملاء عام، در محدوده میدان برق شهر بندرعباس اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از دادگستری استان هرمزگان، فردی که با تغییر چهره و با مشارکت دو برادر خود ،متهم به بیش از یازده فقره آدم ربایی وسرقت مسلحانه که در یک مورد منجر به تجاوز به عنف گردیده بود، با حکم مرجع قضایی به دار آویخته شد و دو متهم دیگر در انتظار اجرای مجازات به سر می برند.
پایگاه رسمی دادگستری استان هرمزگان اعلام کرده است که این فرد با نام اختصاری (ع-ق)با همدستی دو برادر خود به نام های (و ق) و (الف-ق) به وسیله یکدستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ در پوشش مسافربر شخصی، پس از شناسایی و سوار نمودن قربانیان خویش، در هنگام شب، با تهدید بوسیله اسلحه و ضرب و جرح، پس از به سرقت بردن جواهرات و اشیاء قیمتی، اقدام به تجاوز جنسی  دسته جمعی به یکی از قربانیان خود نموده اند.
پیش از این خبرگزاری هرانا از انتقال علی قائمی فرد به سلول های انفرادی جهت اجرای حکم خبر داده بود.
به گزارش همین پایگاه با توجه به مستندات پرونده و اقاریر صریح مجرمین ،این افراد به وسیله شگردهایی چون استفاده از پوشش و لباس زنانه، چادر و گریم های مختلف سینمایی و استفاده از ریش و سبیل مصنوعی، پس از جلب اطمینان قربانیان که همگی از میان بانوان انتخاب می شده اند، و سوار نمودن  ایشان به عنوان مسافر، اقدام به اجرا نیات شیطانی خود می نموده اند.
این افراد با ترفندهایی چون مخدوش نمودن پلاک خودروی خویش، ارتکاب جرم در محلات مختلف شهر بندر عباس و تغییر چهره، سعی درگمراه نمودن مآمورین انتظامی و قربانیان در کشف ارتباط این جرایم سریالی داشته اند که با هوشیاری دستگاه قضایی و انتظامی استان ناکام مانده اند.
با توجه به اقاریر یکی از مجرمین، این افراد در پوشش مسافربر شخصی فعالیت نموده و پس از سوار نمودن قربانیان در فرصتی مناسب با تهدید و نشان دادن اسلحه، در حالی که  یکی از سرنشینان صندلی جلو خودرو به سمت صندلی عقب رفته و با کمک سرنشین دیگر (یکی از این سه برادر )که ملبس به پوشش زنانه و چادر گلدار بوده اقدام به ضرب و جرح ،آدم ربایی و سرقت اموال قربانیان کرده و در پایان ایشان را در محلات دور افتاده از شهر بندرعباس رها می نموده اند که این جرایم سریالی در نهایت با قصاوت قلب این سه برادر مجرم به تجاوز به عنف دسته جمعی این افراد به یکی از قربانیان بی گناه منتهی گردیده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar