måndag 31 augusti 2015

احسان حاج صفی به باشگاه اف‌اس‌وی فرانکفورت آلمان پیوست

احسان حاج صفی به باشگاه اف‌اس‌وی فرانکفورت آلمان پیوست

  • 1 ساعت پیش
Image copyrightTASNIM
Image captionاحسان حاج‌صفی در پنج هفته اخیر لیگ برتر ایران سه گل برای سپاهان به ثمر رساند
احسان حاج‌صفی، بازیکن تیم سپاهان اصفهان با امضای قراردادی دو ساله به تیم اف‌اس‌وی فرانکفورت آلمان پیوست که در دسته دوم لیگ فوتبال حرفه‌ای آلمان حضور دارد.
هافبک سابق تیم سپاهان ۶۹ بازی برای تیم ملی ایران انجام داده و به همراه سپاهان سه بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده است.
توماس اولار، سرمربی تیم فرانکفورت در گفتگو با وب سایت رسمی این باشگاه در مورد حاج صفی گفت: "احسان یک بازیکن با تجربه بین‌المللی بالاست که سابقه خوبی در لیگ ایران دارد و در جام جهانی اخیر نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. او با وجود سن کمی که دارد تجربه ملی بالایی دارد و تیم ما با وجود او می‌تواند در جناح چپ نقاط ضعف خود را برطرف کند. البته با توانایی‌های بالایی که او دارد می‌توانیم در خط هافبک نیز استفاده‌های مختلفی از او بگیریم."
در سال‌های گذشته برخی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران مانند علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی، کریم باقری و وحید هاشمیان برای تیم‌های معتبر بوندس لیگای آلمان بازی کردند.
بازیکن تیم ملی ایران درباره انتقالش به باشگاه فرانکفورت گفت: "زمان آن رسیده بود که گامی جدید در فوتبال حرفه ای بردارم و خوشحالم که در این باشگاه که یک باشگاه قدیمی و بزرگ است حضور دارم. من تمام تلاشم را می کنم تا به اعتماد مدیران این باشگاه پاسخ بدهم".
تیم اف اس وی فرانکفورت در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده نهم جدول بوندس لیگا دو قرار گرفته است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar