söndag 30 augusti 2015

فال روز یکشنبه ۳۰ آگوست - ۸ شهریور

فال روز یکشنبه ۳۰ آگوست - ۸ شهریور

فروردین
 
امروز شما میل دارید کاری کنید که دیگران را سرکار بگذارید و توجه آنها را به سوی خود جلب کنید. اما در عین حال که سعی می کنید توجه دیگرن را جلب کنید، اگر این تمام کاری باشد که از عهده اش بر می آیید ناامید خواهید شد. با تغییر دادن فکرتان در مورد ستاره بودن و درخشیدن در وسط جمع می توانید روز بهتری داشته باشید.
فال حافظ
چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری***خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری
ز کفر زلف تو هر حلقه ای و آشوبی***ز سحر چشم تو هر گوشه ای و بیماری
تعبیر: دست به سوی هر گلی دراز می کنید خاری از آن به دستتان می نشیند یعنی اینکه به هر کسی که نرد عشق می بازید ضرر می بینید. بسیار ناراحتید، فکر می کنید شکست خورده اید کفر می گوئید. دلتان را صاف کنید باز هم امتحان کنید شعارتان این باشد که تا پیروز نشوم از پای نمی نشینم
 
 اردیبهشت
 
امروز رفتن به سر کار اصلاً برایتان جذابیت ندارد، به خصوص اگر مسئولیت هایتان انقدر زیاد باشد که نتوایند برای خودتان وقت خالی داشته باشید. حتی اگر به حدی عصبانی هستید که نمی توانید وظایفتان را انجام دهید، چاره ای ندارید جز اینکه خشم خود را فرو بنشانید. امکان دارد رئیستان شور و هیجان شما را سوءتعبیر کند و در نتیجه مسئولیت های بیشتری را بهتان بسپرد! پس شور و اشتیاق خود را نشان ندهید و توجه خود را روی نیازهای خودتان متمرکز کنید.
فال حافظ
هر که را با خط سبزت سر سودا باشد***پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد
من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم***داغ سودای توام سر سویدا باشد
تعبیر: هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی بهدل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او می نماید. فرصت را غنیمت بدان راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد.
 
خرداد
 
شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی دهد خودتان را از فعالیت های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.
فال حافظ
صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم
دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم
تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.
 
تیر
 
شما امروز خیلی راحت رویاپردازی کرده یا توسط فردی که بهش اطمینان دارید به سمت رویاها و خیالات واهی کشیده می شوید. اگرچه این کار بهتان کمک می کند که دید مثبت تری در مورد خود داشته باشید، اما شما را از کارهای که باید امروز انجام دهید دور می کند. توجه کردن به جزئیات در ابتدا ممکن است برایتان مایه دلخوری و ناراحت کننده باشد. اما در هفته هایی که پیش رو دارید احتمالا تلاشی مضاعف لازم است.
فال حافظ
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند***چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
من ار چه در نظر یار خاکسار شدم***رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند
تعبیر:  بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی ها تو تمام می شود. غم وناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهند. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.
 
مرداد
 
هرگز از چیزهایی که دل و ذهنتان به شما می گویند، بی تفاوت نباشید. برخی از افکار از اعماق ناخوادآگاه شما بیرون می آیند و می توانید بسیاری از خواسته هایی که خودتان هم نمی دانید را کشف و شاید برآورده کنید. بیشتر وقت ها از اینکه مورد قضاوت اطرافیان باشید شما را از انجام خیلی از کارها باز می دارد. اما بی خیال مردم و حرف های آنها. تا ابد که نمی توانید نقاب به چهره بزنید و طبق خواسته اطرافیان زندگی کنید. خودتان باشید و به خود، خواسته ها و نیازهای درونی خود توجه بیشتر نشان دهید.
فال حافظ
بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی
آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی
تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.
 
شهریور
 
امروز هیچ کسی به خوبی شما نمی تواند کارها را خوب پیش ببرد. اعتماد به نفس زیاد شما و تسلطی که بر کار دارید باعث می شوند تا حسابی خودنمایی کنید و بقیه به توانایی های شما پی ببرند. این را به یاد داشته باشید که هر دانه ای امروز بکارید، فردا برداشت خواهید کرد. منظور این است که کارهایی انجام دهید که برای آینده شما مفید باشند و بتوانید از سود آنها در روزها یا سال های آینده بهره بگیرید. کارهایی همانند سرمایه گذاری مالی.
فال حافظ
دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت
یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت
تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.
 
مهر
 
شما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می کند که واقعیت ها را وارد زندگی تان کنید.
فال حافظ
شراب بی غش و ساقی خوش دو دام رهند***که زیرکان جهان از کمندشان نرهند
من ار چه عاشقم و رند و مست و نامه سیاه***هزار شکر که یاران شهر بی گنهند
تعبیر: یاران خوبی داری که همگی وفا می کنند و راه راست می روند هر چند که فقیرند ولی در عین تنگدستی کمکت می کنند. کاری نکن که این یاران ترکت کنند و تنها شوی آنها با تو یکرنگ هستند تو هم با آنها یکرنگ باش. همت کن تا پیروز شوی که یاران همراه تو هستند.
 
 آبان
 
امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است که در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری کنید. شما اکنون قابلیت هایی دارید که شما را تبدیل به میزبانی مهربان کرده است، بنابراین می توانید تعداد کمی از دوستانتان را دعوت کرده و بساط کباب را راه بیندازید! شما باید برای کسانی که دوستشان دارید جوی صمیمی درست کنید و در این کارچیزی را دریغ نکنید.
فال حافظ
ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم***از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم
ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم***تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم
تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده ید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کشانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.
 
 آذر
 
ممکن است شما فکر کنید که عصبانیت تان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه های شما پیروی کند طبق برنامه ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می خواهند کارهای عجیب بکنند.
فال حافظ
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت
تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.
 
دی
 
امروز از یک طرف شما وسوسه شده اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.
فال حافظ
کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش***معاشر دلبری شیرین و ساقی گلعذاری خوش
الا ای دولتی طالع که قدر وقت می دانی***گوارا بادت این عشرت که داری روزگاری خوش
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو و این چند صباح عمر را غنیمت دان که روزگار به کامت می باشد. موفقیت و خوشبختی به رویت لبخند می زنند. خودت هم همتی بکن، همه چیز برای رسیدن به هدف و حاجت مهیاست. برخیز، انشاالله که موفق می شوی.
 
بهمن
 
وقتی همانند یک کودک با خودتان صادق باشید، همه چیز خوب خواهد شد. منظور این است که به ناخودآگاه خود اجازه حرف زدن بدهید. بگذارید خواسته های درونی شما بیرون بیایند و به دنبال چیزهایی باشد که قلبتان می خواهد. وقتی با خود خلوت کنید، مسایل تازه ای کشف خواهید کرد که شاید تاکنون از آنها بی خبر بوده اید. زندگی بسیار زیباتر از آن چیزی که در حال حاضر تصور می کنید. فقط کافی است که اراده کنید تا منفی ها را از زندگی و ذهن خود حذف کنید. نخستین قدم، حذف افراد و دوستانی است که زندگی را برایتان تلخ کرده اند.
فال حافظ
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی
در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی
تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.
 
 اسفند
 
مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی گذارد که حتی به راههای ساده تر کردن زندگی تان فکر کنید. اگر به نظر می رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می افتد.
فال حافظ
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر: اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندی

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar