fredag 13 mars 2015

۲۴ ساعت رقص در بی‌بی‌سی برای جمع آوری پول جهت کمک به امور خیریه

۲۴ ساعت رقص در بی‌بی‌سی برای جمع آوری پول جهت کمک به امور خیریه

  • 13 مارس 2015 - 22 اسفند 1393
درموت اولیری، مجری رادیو ۲ بی‌بی‌سی و شوی تلویزیونی "ایکس فاکتور" که قرار است برای جمع آوری پول برای امور خیریه در روز موسوم به رد نوز دی (روز دماغ گُلی)، به صورت پیاپی ۲۴ ساعت برقصد، اکنون خسته شده ولی همچنان خوش‌بین است.
اولیری از ساعت ۱۹ دیشب رقص خود را بیرون ساختمان بی‌بی‌سی آغاز کرده و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار پوند کمک جمع آوری کرده است.
اکنون حدود بیست و سه ساعت از رقص مستمر او گذشته و او کم رمق به نظر می رسد ولی صدها نفر از تماشاچیانی که بیرون ساختمان بی‌بی‌سی تشویقش می کنند، به او انگیزه می دهند.
تاکنون شخصیت های تلویزیونی و سینمایی مشهوری از جمله جان بیشاپ (کمدین) با حضور در پیست رقص همراه با او رقصیده اند و قرار است کسان دیگری هم به او بپیوندند. چند برنامه تلویزیونی بی بی سی از جمله برنامه صبحگاهی بی‌بی‌سی و گزارش هواشناسی هم با حضور درموت اولیری در حال رقص اجرا شده است.
طی ساعت های مختلف اولیری با آهنگ های مختلف در سبک های مختلف رقصیده است. گاهی رقصندگان دیگری او را همراهی می کنند، در مواردی کودکان و خردسالان هم با او می رقصند و از تماشاچیان هم خواسته می شود فقط تماشا نکنند و همان جا که هستند برقصند.
رقص بی وقفه او با هدف جمع آوری پول در پروژه های "کامیک ریلیف" است که عوایدش به کودکان خیابانی در کنیا می رسد.
درموت اولیری اوایل ماه جاری در طول فیلمبرداری یک فیلم مستند، یک شب را در خیابان های شهر کیسومو خوابیده بود و شانس آورده بود که ماشینی که کنترل خود را از دست داده بود، به او نزده بود.
از او در حال رقص پرسیده‌اند که حال و روز پاهایش چطور است و او گفته که به پاهایش فکر نمی کند مگر وقتی که کسی از او بپرسد، و وقتی که فکر می کند می بیند که زانوهایش درد دارد.
او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است امشب در خواب هم برقصد، قسم خورده که دیگر نمی خواهد تا آخر عمرش برقصد.
چهره های مشهوری از قبیل دنیل کریگ، بازیگر جیمز باند، روان اتکینسون، بازیگر نقش مستر بین و سر راجر مور، بازیگر پیشکسوت بریتانیایی، با شرکت در کمپین ها و فیلم های تبلیغاتی "رد نوز دی" به جلب توجه مردم و مشارکت آنها کمک کرده اند. قرار است جمع کمک های مردمی امسال به ۱۰۰ میلیون پوند برسد.
با کارولین فلاک، چهره محبوب شوی تلویزیونی استریکتلی دنسینگ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar