onsdag 11 juli 2018

کره ای های مخالف ورود پناهجویان مسلمان: نمی خواهیم مانند اروپا بشویم!

کره ای های مخالف ورود پناهجویان مسلمان: نمی خواهیم مانند اروپا بشویم!

حدود ۵۲۰ هزار شهروند کره ای در اعتراض به سیاست های مهاجرتی و تصمیم دولت کره جنوبی برای پذیرش پناهجویان مسلمان، گردهمایی های اعتراضی تشکیل داده و طوماری را به امضاء رسانده اند.
به گزارش «محبت نیوز» هنک کیم، مالک آژانس مسافرتی Core می گوید: اوضاع طی چند هفته اخیر به دلیل لغو ویزای توریستی برای اتباع ۱۸۶ کشور، بدتر شده است.
به نقل از مجله ایران جوان، مردم کره جتوبی نگران هستند زیرا اخبار مربوط به پناهجویان و جنایاتی که به دست آنها در اروپا، بخصوص آلمان و فرانسه رخ می دهد را می خوانند. ما نمی خواهیم این اتفاقات در کشورمان تکرار شوند. ما به دلیل مسلمان بودن پناهجویان نگران هستیم. زیرا قبل از این تماس یا برخوردی با مسلمان ها نداشتیم. می دانیم که آنها خانواده های پرجمعیتی دارند و به جای پذیرش فرهنگ کشور میزبان، بر حفظ فرهنگ و سبک زندگی خودشان اصرار دارند.
هفته گذشته گردهمایی اعتراضی در مقابل شهرداری سئول برگزار شد. شرکت کنندگان از دولت خواستند که مصالح و منافع شهروندان کره ای را در اولویت قرار بدهند.
لازم به ذکر است که طی چند هفته گذشته ۱ هزار پناهجوی یمنی با استفاده از قانون جدید ویزا به جزیره Jeju کره جنوبی وارد شده اند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar