lördag 14 juli 2018

حمله به نوکیشان مسیحی ایرانی در کمپ پناهندگان یونان

حمله به نوکیشان مسیحی ایرانی در کمپ پناهندگان یونان

پلیس یونان شاهد هجوم مسلمانان به این خانواده‎های مسیحی ایرانی بود اما هیچ دخالتی نکرد.
فرتور آرشیوی است
به گزارش «محبت نیوز» هفته گذشته گروهی از ایرانیان مسیحی در یک اردوگاه پناهندگان در یونان مورد حمله مسلمان تندرو قرار گرفته و به شدت مورد ضرب و شتم واقع شدند، این حادثه در در حالی روی داد که پلیس ایستاده بود و تماشا می‌کرد!
به گزارش وبسایت «کریستین پست» پنجشنبه ۱۴ تیرماه (پنجم جولای)، مهاجمین در این درگیری‌ها دو مرد ایرانی را به شدت مجروح کردند که هر دو به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه یکی از آنها که مشکل قلبی‌ داشت فوت کرد.
بعد از تماس با آمبولانس، مردم اجازه ورود نیروهای امدادگر به این کمپ پناهجویی را نداند و پلیس هم هیچ دخالتی نکرد. حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از ساکنین اردوگاه از نزدیک شاهد این حملات بودند.
در طی سال جاری صدها نوکیش مسیحی ایرانی از خاک ترکیه وارد یونان شدند و در کمپ‌های پناهندگی مستقر گردیدند و مورد آزار و اذیت مسلمانان ساکن این کمپ ها قرار گرفته اند.
همچنین گزارش‎ها حاکی از آن است که دو زن و دو کودک با چاقو تهدید شدند و روی کانکس آنها بنزین ریختند و آنها را کافر خواندند تهدید کردند که باید کمپ را ترک کنند.
نوکیشان مسیحی در ایران با اتهامات امنیتی از جمله تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی و تهدید علیه امنیت ملی با تشکیل کلیساهای خانگی روبرو هستند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar