tisdag 17 juli 2018

نماینده مجلس ایران: دروغ می‌گوییم به فکر اشتغال جوانان یا معیشت مردم هستیم!

نماینده مجلس ایران: دروغ می‌گوییم به فکر اشتغال جوانان یا معیشت مردم هستیم!

جهانبخش محبی نیا گفته است که مردم خسته شده‌اند و دیگر هیچ ‌کس به ما اعتماد ندارد.
به گزارش «محبت نیوز» جهانبخش محبی‌نیا در گفت وگو با تابناک در خصوص وضعیت اقتصادی ایران اظهار داشت: مشکل کشور ما، نه تحریم است و نه فشار خارجی. هنوز هیچ تحریمی بر ایران اعمال نشده، ولی همه چیز چندین برابر افزایش قیمت داشته‌اند، مردم ما امروز فشار بسیاری را تحمل می‌کنند، ولی برخی عین خیالشان نیست.
این نماینده مجلس گفت: مشکل امروز کشور ما مدیریت است و مسئول این وضعیت نابسامان در کشور، نهادهایی هستند که با گردن‌کلفتی و قاچاق کالا و به نام انجام وظیفه اقتصاد کشور را به این روز درآورده‌اند. تا کی می‌خواهیم مشکلات را به گردن این‌وآن بیندازیم؟! ما باید از خواب بیدار شویم، چون کشور در وضعیت بدی است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مردم خسته شده‌اند. آنان نه به سیستم بانکی اعتماد می‌کنند، نه به دولت و نه به مجلس. معلوم است در این وضعیت کسی سرمایه خود را در بانک نخواهد گذاشت.
دروغ می‌گوییم به فکر اشتغال جوانان یا معیشت مردم هستیم. اگر راست بود، باید تاکنون آمارها نشان می‌داد، چه ‌کاری برای اشتغال صورت گرفته است. ما حتی درباره مبارزه با قاچاق هم دروغ گفته‌ایم. اگر راست بود، باید شاهد روند نزولی قاچاق کالا در کشور بودیم، نه رشد آن.
وی همچنین در ادامه سخنانش گفت: اختلالی که در بازار ارز به وجود آمد، نشان می‌دهد ما با قاچاق مبارزه نکرده‌ایم . حتی بسیاری از مواقع، با قاچاقچی‌ها همدستی کرده‌ایم! چرا باید عده‌ای بتوانند وارد سایت صمت شوند و برای خود کالا ثبت کنند؟ مگر می‌شود؛ اشکال کار کجاست؟ چه کسی مسئول است؟
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar