måndag 17 april 2017

نخست وزیر مجارستان: نمی‌خواهیم در اروپا چیز دیگری جایگزین مسیحیت شود.

نخست وزیر مجارستان: نمی‌خواهیم در اروپا چیز دیگری جایگزین مسیحیت شود.

نخست وزیر مجارستان در سخنرانی روز عید قیام تاکید نمود که اروپا با میدان نبرد درباره مهاجران مسلمان روبروست.
اوربان-دین-729510
به گزارش «محبت نیوز» نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی گفته است، اروپا با “میدان جنگ بر سر مهاجرت (مسلمانان)” روبرست. وی گفت: «استقلال و آزادی کشورهای اروپایی به خطر افتاده و مهاجران در کانون میدان نبرد سیاسی اروپا هستند.‌»
ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان یکشنبه به مناسبت “عید قیام” در سخنانی از رهبران اروپایی خواست تا “بنیان اروپا را حفظ کنند” و اجازه ندهند تا “مهاجران(مسلمان) ما را در سیل غرق کنند.”
او گفت:‌ «امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که سیاست بین‌المللی یک میدان نبرد شده است. استقلال و آزادی کشورهای اروپایی با خطر مواجه است و در کانون آن نبرد، مهاجرت است.»
اوبان گفت: «سرنوشت و آینده ما به آن بستگی دارد. سوال این است که آیا هویت کشورهای اروپایی با همان روحیه، تمدن،‌ فرهنگ و ذهنیت والدین ما و اجداد ما مشخص می‌شود و یا با چیزی کاملن متفاوت. می‌خواهیم بنیان اروپا را حفظ کنیم. ما به جوامع موازی و تبادل جمعیتی نیازی نداریم و نمی‌خواهیم مسیحیت با چیز دیگری جایگزین شود.»
نخست‌وزیر مجارستان افزود: «بنابراین ما حصارهایی می‌سازیم، از خودمان دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم در سیل مهاجرتی مسلمانان غرق شویم.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar