lördag 29 april 2017

تن فروشی پناهجویان در سوئد خبرساز شد

تن فروشی پناهجویان در سوئد خبرساز شد

مرکز آموزش جنسی مالمو، چندین گزارش درباره نوجوانان تنهای پناهجویی که تن فروشی می‌کنند دریافت کرده‌است.
به گزارش «محبت نیوز» نوجوانی که توسط عده‌ای برای تن‌فروشی استخدام شده بود، اکنون در حال بازپروری روانی در مرکز آموزش‌های جنسی مالمو سوئد به سر می‌برد.
به گفته رادیو سوئد، لیسا گرین، مدیر مبارزه با قاچاق انسان در این مرکز می‌گوید: متاسفانه، مساله تن‌فروشی نوجوانان تنهای پناهجو حقیقت دارد. ما به طور دائم روی این مساله تاکید می‌کنیم و خواهان این هستیم که جلوی تاثیر منفی این امر را بگیریم. هر روز بر تعداد افراد تن‌فروش پناهجوی تنها، به ویژه در میان پسران جوان، افزوده می‌شود.
یکی از این نوجوانان تنهای پناهجو گفته است که به ازای دریافت پول، تن‌فروشی می‌کرده‌است تا برای خانواده‌اش که ساکن افغانستان هستند پول بفرستد. او با افرادی در شهر مالمو آشنا شده که او را به خانه‌های مختلف می‌بردند تا تن‌فروشی کند. در پاییز سال گذشته، اطرافیان او نشانه‌های ناراحتی را در او می‌بینند. او سرانجام در ژانویه سال جاری موضوع را برای دیگران تعریف می‌کند.
اکنون از سوی او شکایتی بر ضد قاچاقچیان انسان نزد پلیس صورت گرفته است اما این نوجوان اکنون حاضر به همکاری در این زمینه نیست و از شکایت منصرف شده‌است.
لیسا گرین می‌گوید که این اتفاق رایج است. او ادامه می‌دهد: شواهدی که ما دریافته‌ایم نشانگر این است که در درجه اول نوجوانانی که در مسیر رسیدن به سوئد مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند، در سوئد نیز با این مساله روبرو می‌شوند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar