fredag 28 april 2017

انتشار عکس بی حجاب؛ دلیل محرومیت بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران شد

انتشار عکس بی حجاب؛ دلیل محرومیت بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران شد

شیوا امینی یکی از ملی پوشان فوتسال زنان ایران گفته به دلیل بازی بدون حجاب در خارج کشور از حضور در تیم ملی محروم شده است.
به گزارش «محبت نیوز» شیوا امینی، ملی پوش سابق فوتسال زنان ایران، گفته است که عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی وی در هنگام حضور در بازی‌های فوتبال نمایشی با مردان در خارج از کشور، مانع ادامه دعوت از او به تیم ملی فوتسال زنان ایران شده است.
شیوا امینی تاکید می‌کند، انتشار چندین عکس از او در شبکه‌های اجتماعی در عرصه مجازی که او را با لباس ورزشی و بدون حجاب در زمین فوتبال نشان می‌دهد، در نهایت گریبان‌گیر وی در فوتبال ملی ایران شده است.
شیوا امینی عضو تیم ملی فوتسال و بازیکن لیگ‌های برتر ایران، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که مسوولان ورزشی او را به دلیل بازی دوستانه در خارج کشور که در آن بدون حجاب ظاهر شده بود، محروم کرده‌اند.
این ورزشکار ایرانی که چهار سال ملی‌پوش بوده و تیمش در بازی‌های جهانی جزو چهار تیم برتر هم انتخاب شده نوشته است:‌ «هیچ وقت فکر نمی‌کردم که به خاطرِ یه تکه پارچه که سرم نبود یا پاهام پوشیده نبود آن هم درست در یک سفر شخصی و نه در زمان مسابقات رسمی، دیگر هیچ‌وقت نتوانم توی کشورم بازی کنم. متاسفم برای جامعه ورزشی که حجاب از خودِ ورزش برایشان مهمتر است. با محروم کردن و حذف کردن کسانی مثل ما که همیشه به سربلندی ایران فکر می‌کردیم چه را می‌خواهید ثابت کنید، مگر خارج کشور هم قانون حجاب اجباری است که من باید رعایت می‌کردم؟»
او همچنین، صفحه اینستاگرام خود را که محدود به دوستاش بود باز کرده و نوشته: «ببینند زندگی خیلی از ماها توی فضای مجازی همین است، ما اینجا خودمانیم بی‌سانسور.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar