onsdag 12 april 2017

باز هم اسلامگرایان در اروپا حادثه آفریدند، اینبار انفجار دورتموند

باز هم اسلامگرایان در اروپا حادثه آفریدند، اینبار انفجار دورتموند

 پلیس حمله انفجاری به تیم بوروسیا دورتموند را “هدفمند” خوانده است. یک روزنامه آلمانی می‌گوید که نامه‌ای که در محل پیدا شده با “به نام الله” آغاز شده.
dortmond
به گزارش «محبت نیوز» پس از سه انفجار پیاپی در شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در نزدیکی اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند، بازی روز گذشته این تیم در چارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا با تیم “آ. اس. موناکو” لغو و به امروز چهارشنبه ساعت ۱۸:۴۵موکول شد.
 دادستانی آلمان می‌گوید که در یکی از سه وسیله منفجره به کار رفته در این حمله تروریستی، از نوارهای فلزی استفاده شده بود.
فروک کوهلر، دادستان ارشد مسئول پیگیری این پرونده گفت: «دو مظنون از طیف‌های اسلامگرا در مرکز تحقیقات ما قرار دارند. آپارتمان هر دوی آن‌ها جستجو شده و یکی از این دو نفر نیز دستگیر شده است.»
خانم کوهلر همچنین گفت که سه نامه با مضمون مشابه در نزدیکی محل انفجار پیدا شده که نشان می‌دهد حمله به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) ارتباط دارد.
او گفت: «در میان سایر چیزهایی که در این نامه ها آمده، می‌توانم به درخواست کناره‌گیری جنگده‌های تورنادوی آلمان از نبرد سوریه و تخلیه پایگاه هوایی رامشتاین (پایگاه متعلق به آمریکا در جنوب غربی آلمان) اشاره کنم.»
اتوبوس حامل بازیکنان تیم بورسیا دورتموند آلمان در مسیر انتقال آن‌ها به ورزشگاه برای بازی با موناکو در لیگ قهرمانان اروپا هدف انفجار قرار گرفت. به دنبال این انفجار استخوان مچ دست مارک بارترا، بازیکن دورتموند شکست و جراحی شد. سایر بازیکنان این تیم آسیب ندیدند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar