söndag 23 april 2017

مارین لوپن: تمامی مساجد فرانسه باید تعطیل شوند

مارین لوپن: تمامی مساجد فرانسه باید تعطیل شوند

نامزد انتخابات فرانسه، روز جمعه در یک کنفرانس خبری تلویزیونی خواستار تعطیلی تمام مساجد در فرانسه، اخراج تمام واعظان و تقویت مرزهای کشورش شد.
مارین لوپن پاسخ سوالات در طول یک مصاحبه در دفتر خود در حومه پاریس، چهارشنبه ژانویه 12، 2011. دختر نیمسوز فرانسوی ژان ماری لوپن، او به عنوان مورد علاقه به برنده مسابقه این هفته به موفقیت پدر او، اما او می گوید می خواهد برای نرم کردن تصویر حزب سیاسی راست افراطی او - به طور گسترده ای به عنوان ضد اسلامی و ضد مهاجر دیده می شود.  (عکس از آسوشیتدپرس / ژاک Brinon) / France_Madame_le_Pen_BRI105 / 1101121520
به گزارش«محبت نیوز»‌ به گفته خبرگزاری های اروپا، سازمان تروریستی اسلامی داعش هنوز هم با جدیّت، فرانسه را در لیست الویت‌های خود نگاه داشته و مایل است در آستانه انتخابات، جو وحشت و ترور در میان مردم بوجود آورد.
حالا مارین لوپن خواستار تعطیلی تمام مساجد در فرانسه شد. احتمال دارد با وقوع حمله تروریستی اخیر، وزنه انتخابات ریاست جمهوری به نفع این نامزد از جبهه ملی فرانسه تغییر کند.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، حمله مرگبار پنج‌شنبه گذشته به اتوبوس پلیس فرانسه در پاریس به صورت ناگهانی تبلیغات کمپین انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داده و مارین لوپن، رهبر جبهه ملی فرانسه که از نامزدهای پیشتاز است، خواستار بسته شدن تمام مساجد در کشورش شده است.
لوپن روز جمعه در یک کنفرانس خبری تلویزیونی خواستار تعطیلی تمام مساجد در فرانسه، اخراج تمام واعظان و تقویت مرزهای کشورش شد. به گفته او، تمام افرادی که در لیست نظارت سرویس‌های امنیتی فرانسه هستند و احتمال افراطی شدن آنها وجود دارد، یا باید از فرانسه اخراج شوند و یا حق شهروندی آنها لغو شود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar