torsdag 29 december 2016

بازداشت باند ماساژورهای غیراخلاقی در شهر مقدس شیعیان

بازداشت باند ماساژورهای غیراخلاقی در شهر مقدس شیعیان

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهر مشهد گفته یک باند ماساژ جنس مخالف در این شهر دستگیر شدند.
sex_masaj
به گزارش«محبت‌نیوز»درحالیکه احمد‌علم‌الهدی امام جمعه مشهد تلاش می‌کند بساط کنسرت‌ها از این شهر برچیده شود، پس از دستگیری ده‌ها دختر و پسر در پارتی‌های مختلط در این شهر مقدس شیعیان، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری اعضای باند ماساژورهای متخلف و ماساژهای «غیراخلاقی» [سکس ماساژ] خبر داد.
او گفته، «موضوع در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که افرادی به صورت غیرقانونی وغیراخلاقی در زمینه ماساژ توسط جنس مخالف فعالیت می کنند، در دستور کار قرار گرفت».
قاضی حسن حیدری افزود: «پس از جمع آوری اطلاعات پنج نفر شناسایی و دستگیر شدند که یکی از آنان مرد و بقیه زن بودند و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد».
وی اظهار کرد: «یکی از زنان این باند پس از زدن دستبند به دستش از محل متواری شد که در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت به دام افتاد».
حیدری عنوان کرده، «اعضای این باند سوژه مدنظر خود را به مکانی خاص دعوت می‌کردند و سپس با گرفتن مبالغی بین یک تا ۲.۵ میلیون ریال به فعالیت های غیراخلاقی خود و ماساژ جنس مخالف می پرداختند».
شایان ذکر است این شهر مقدس شیعیان سابقه طولانی در زمینه گسترش و رواج فساد و بخصوص گسترش فحشا با متد های مذهبی، شرعی و غیر مذهبی داشته و دارد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar