onsdag 21 december 2016

مقامات آلمانی خواستار تغییر سیاست مهاجرتی این کشور شدند

مقامات آلمانی خواستار تغییر سیاست مهاجرتی این کشور شدند

مقامات امنیتی آلمان در واکنش به حمله کامیون به یک بازارچه کریسمس در برلین درباره وقوع حملات تروریستی دیگری در آلمان هشدار دادند.
nintchdbpic
به گزارش«محبت نیوز» رهبر حزب ‘اتحاد سوسیال مسیحی بایرن’ (CSU) در پی حادثه تروریستی برلین، خواستار تغییر در سیاست های مهاجرتی و امنیتی آلمان شد.
رهبر حزب اتحاد سوسیال مسیحی بایرن درباره حادثه تروریستی برلین که در آن دست کم ۱۲ نفر کشته شدند، گفت: ما به قربانیان و آنهایی که تحت تاثیر این حادثه قرار گرفتند و به تمامی عموم وعده می دهیم که سیاست های مهاجرتی و امنیتی را مورد بازنگری و تغییر قرار دهیم.
شامگاه روز دوشنبه یک دستگاه کامیون در مرکز گردشگری در نزدیکی کلیسای «گیدشتنیس» با سرعت وارد بازار کریسمس در برلین شد و به شدت با عابران برخورد کرد.
بر اساس گزارش رسانه های آلمانی و فرانسوی در این حادثه دست کم ۱۲ نفر کشته و ۴۸ نفر زخمی شدند که حال برخی مجروحان وخیم اعلام شده است. رسانه ها از افزایش تعداد مجروحان خبر می دهند. این حادثه در بازار کریسمس «برایتشاید پلاتز» درخیابان «شارلوتنبرگ» شهر برلین روی داد.
“آندره شولتز”، رئیس پلیس جنایی فدرال آلمان BDK نیز در این باره ابراز نگرانی کرد که در چنین شرایطی خلق و خوی مردم نسبت به پناهندگان تغییر کند.
وی در عین حال که درباره تعمیم ناعادلانه این حادثه به تمام پناهندگان هشدار داد خواستار کنترل های سختگیرانه تر بخصوص روی مردان تنهایی که از مناطق بحرانی جهان به آلمان می آیند شد.
رئیس کنفرانس وزرای داخلی ایالات آلمان نیز از یک حالت جنگی در کشور سخن گفته و با اعلام تدابیر شدید امنیتی درباره خطر تقلید افراط گرایان از حمله کامیون به بازارچه کریسمس برلین ابراز ترس و نگرانی کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar