tisdag 27 december 2016

فرانسه برای مقابله با اسلامگرایان تندرو در سال نو میلادی مصمم است

فرانسه برای مقابله با اسلامگرایان تندرو در سال نو میلادی مصمم است

در آستانه سال نو میلادی، دولت فرانسه بمنظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی تروریستی از سوی اسلامگرایان، بیش از نود و یک هزار نیروی امنیتی را در مناطق مختلف فرانسه مستقر می کند.
پلیس و ژاندارم فرانسوی کارت شناسایی دو زن را بررسی کنید برای پوشیدن حجاب کامل چهره، یا نقاب، به عنوان آنها وارد برای نشان دادن پس از تماس را بر روی اینترنت توسط گروه های اسلامی در اعتراض به بیش از یک اسلام ضد ویدئو، در لیل 22 سپتامبر 2012. REUTERS / پاسکال روسیگنول
به گزارش«محبت نیوز» با حضور روز افزون مسلمانان مهاجر در کشورهایغربی و همچنین با تشدید افراط گرایی در میان نسل دوم و سوم این دسته از مهاجرین، حالا هر روزه شاهد تناقضات گسترده فرهنگی و نیز حملات تروریستی خشونت بار از سوی اسلامگرایان تندرو به ساختارهای اجتماعی و اماکن مذهبی و اعیاد و جشنهای مسیحیان در این کشورها هستیم.
در همین زمینه  وزیر کشور فرانسه اعلام کرد،‌ بیش از نود و یک هزار نفر از نیروهای امنیتی این کشور، متشکل از پلیس و نیروهای نظامی، مسئولیت تامین امنیت شهروندان فرانسوی را در سال نو میلادی در مقابل حملات تروریستی،‌ برعهده خواهند گرفت.
لورو گفت: «این نیروها مسئولیت تامین امنیت حدود دو هزار و چهارصد کلیسا و اماکن مذهبی را نیز در کل کشور برعهده خواهند داشت.»
وزیرکشور فرانسه در سخنانی در یکی از ایستگاه های اصلی شبکه ریلی پاریس، جائیکه قطارها از آنجا به مقصد جنوب، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا حرکت می کنند،‌ گفت: «تهدید جدی است اما پاسخ ما هرگز اینچنین جدی نبوده است.»
لورو در پاسخ به سوالی مبنی بر تقویت سیستم های حفاظت و امنیت فرانسه،‌ پس از حادثه تروریستی اخیر اسلامگرایان در برلین، گفت:‌ «امروز، مسئله، تقویت سیستم نیست بلکه باید در تمام روزها خطرها را در کل کشور ارزیابی کرد و ابزارهای مناسب مقابله با آنرا در نظر گرفت.»
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar