torsdag 29 december 2016

۵۵ هزارپناهجو امسال داوطلبانه آلمان را ترک کرده اند

۵۵ هزارپناهجو امسال داوطلبانه آلمان را ترک کرده اند

حدود ۵۵ هزار نفر از مهاجران غیرقانونی آلمان یا افرادی که تقاضای پناهندگی شان رد شده است، در ماه های ژانویه تا نوامبر ۲۰۱۶ (دی ۹۴ تا آبان ۹۵) داوطلبانه آلمان را ترک کرده اند.
آلمان-پناهندگان-ادامه-اعتصاب غذا-زباله-آب-گتی ایماژ-640x480 برای
به گزارش«محبت نیوز» روزنامه زوددویچه تسایتونگ این داده ها، مربوط به ژانویه تا نوامبر ۲۰۱۶ ، را از اداره مهاجرت و پناهندگان دریافت کرد. بیشتر مهاجران به کشورهای بالکان غربی بازگشتند.
آلبانیایی ها با ۱۵ هزار نفر بزرگترین گروهی بودند که آلمان را ترک کردند. شمار صرب ها، عراقی ها و کوزوویی ها هر کدام پنج هزار بود.
سال گذشته ۸۹۰ هزار پناهجو وارد آلمان شدند که بی سابقه بود.
آلمان در سال ۲۰۱۶ بیست و پنج هزار مهاجر را اخراج کرد. کسانی که از بالکان غربی وارد می شوند به طور عمده حق اقامت در آلمان را ندارند.
اداره مهاجرت آلمان می گوید که شمار روزافزونی از پناهجویان به طور داوطلبانه درحال بازگشت به عراق، ایران و افغانستان هستند.
آلمان در ماه های گذشته به دلیل نگرانی های امنیتی و نحوه ادغام مهاجران در جامعه این کشور مواضع سختگیرانه تری را علیه مهاجرت اتخاذ کرده است.
این کشور از ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی میزبان بیش از یک میلیون و صد هزار نفر از مهاجران و پناهجویان از خاورمیانه، آفریقا و سایر کشورهای جهان بوده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar