onsdag 21 december 2016

تجارت شگفت انگیز درخت کریسمس در کانادا

تجارت شگفت انگیز درخت کریسمس در کانادا

آمارهای سال ۲۰۱۵ می‌گوید ارزش صادرات درخت تازه کریسمس کانادا ۴ / ۴۱ میلیون دلار بوده است.
اسباب تصویر زمینه
به گزارش«محبت نیوز»آمارهای صنعت درخت کریسمس در کانادا نشان می‌دهد میزان درآمد و گردش مالی این بیزینس در سال گذشته با افزایش روبرو بوده است. اداره آمار کانادا می‌گوید ارزش کل درآمد باغ‌های کاش درخت کاج برای استفاده در کریسمس در کانادا بیش از ۷۸ میلیون دلار بوده است. این رقم به نسبت سال ۲۰۱۴ با ۶ / ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. باغ‌دارانی که این درختان را می‌کارند در سال ۲۰۱۴ میلادی۴ / ۶۴ میلیون دلار از این راه درآمد داشته‌اند.
به نوشته تارنمای آتش، اداره آمار کانادا در حالی این اعداد را اعلام کرده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان زمین‌هایی که در آن درخت کریسمس کاشته می‌شود در کانادا رو به افزایش است. آمارهای سال ۲۰۱۱ کانادا می‌گوید نسبت باغ به مساحت زمین‌هایی که در استان کبک در آن درخت کاج کریسمس کاشته می‌شود ۲۲ هکتار است؛ یعنی در کبک به طور متوسط هر باغ ۲۲ هکتار مساحت دارد. آمارها نشان می‌دهد باغ‌های استان کبک به طور متوسط، بزرگ‌ترین باغ‌های کاشت درخت کاج برای کریسمس است.
اما کانادا یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان درخت کریسمسی است که تازه بریده شده است. آمارهای سال ۲۰۱۵ می‌گوید ارزش صادرات درخت تازه کریسمس کانادا ۴ / ۴۱ میلیون دلار بوده است. اما در زمینه صادرات و واردات درخت‌های مصنوعی، کانادا سال گذشته بیش از ۶۵ میلیون دلار درخت کریسمس مصنوعی وارد کرده که بخش عمده آن از چین بوده است. چینی‌ها در سال گذشته ۴ / ۶۴ میلیون دلار درخت کریسمس مصنوعی به کانادا فروخته‌اند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar