måndag 21 november 2016

نماینده مسیحیان در مجلس: ایران اسلامی از امن‌ترین نقاط دنیا برای سرمایه‌گذاری است

نماینده مسیحیان در مجلس: ایران اسلامی از امن‌ترین نقاط دنیا برای سرمایه‌گذاری است

نماینده مسیحیان در مجلس درحالی از امنیت سرمایه‌گذاری در ایران سخن می‌گوید که اصناف و مشاغل ساده وابسته به اقلیت‌های دینی در کشور مورد حمله تندروها قرارمی‌گیرد.
ژرژیک آبرامیان نماینده ارامنه اصفهان در مجلس شورای اسلامی
به گزارش «محبت نیوز» ادبیات انقلابی و جملات تند و شعارگونه، ظاهرن به نمایندگان مسیحی مجلس شورای اسلامی هم سرایت کرده و آنان را نگران نفوذ فرهنگی غرب در جمهوری اسلامی نموده است.
دولت حسن روحانی تلاش زیادی کرد تا پس از امضاء قرارداد اتمی با غربی‌ها مقدمات جذب سرمایه‌گذاری خارجی را فراهم کند، در مقابل جریان‌های تندروی داخلی با آغاز کردن پروژه نفوذ موانع بزرگی را پیش روی شرکت‌های خارجی گذاشتند که در کنار عدم شفافیت بازارهای مالی ایران از رغبت حضور آنها در پروژه‌های اقتصادی کاسته است.
اما اگرچه کوبیدن بر طبل نفوذ فرهنگی از کانال‌های اقتصادی تاکنون از سوی علی‌خامنه‌ای و سپاه و مدیران و نمایندگان متمایل به او مطرح می‌شد حالا به نظر این جمع گسترش بیشتری پیدا کرده و به نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس هم سرایت کرده و آنان نیز نگران نفوذ فرهنگی غرب در ایران شده‌اند.
“ژرژیک آبرامیان”نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما توانستیم برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن به‌خوبی ایستادگی کنیم گفته «اعتقاد دارم ایران اسلامی یکی از امن‌ترین نقاط در جهان از نظر امنیت برای سرمایه‌گذاران و پتانسیل اقتصادی است که البته این موضوع را سرمایه‌گذاران خارجی به خوبی می‌دانند، پس باید این فرصت را مغتنم بشمارند و در فضای امن ایران سرمایه‌گذاری کنند».
در مقابل این را هم تاکید کرده «جمهوری اسلامی این اجازه را نمی‌دهد که این سرمایه‌گذاری با نفوذ فرهنگی و اقتصادی بیگانگان همراه شود به همین دلیل سرمایه‌گذاران تقسیم‌بندی می‌شوند. نباید سرمایه‌گذاران خارجی اهداف منفی فرهنگی را در کشور پیاده کنند».
ادعای امنیت سرمایه‌گذاری در ایران درحالی مطرح می‌شود که سپاه و دستگاه‌های امنیتی سالانه فهرستی از شرکت‌های تجاری یهودی را اعلام می‌کنند که باید از ایران خارج شوند.
پپسی، کوکاکولا، اچ‌پی و…شرکت‌هایی هستند که بارها با مشکل ادامه فعالیت روبه رو شدند. همچنان که ساختمان شرکت «نستله» بارها توسط اوباش و بسیجیان مورد حمله قرار گرفته و آنها خواسته‌اند این کمپانی مطرح جهانی فعالیتش را تعطیل کند.
به این ماجرا باید هجوم به مغازه‌ها و کاسبی بهاییان در شهرهای مختلف، جلوگیری سازمان اماکن از فعالیت کسبه ارمنی با فرهنگ دینی خودشان و…را اضافه کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar