tisdag 29 november 2016

مسیحیان عراق، داعش را نوه شیطان می دانند

مسیحیان عراق، داعش را نوه شیطان می دانند

نظامیان اسلامگرای داعش تمامی نمادهای مسیحیت را در کلیساها تخریب کرده‌اند. مجسمه‌های عیسی مسیح، و مریم با شلیک گلوله تخریب شده و سربریده شده‌اند
mohabatnews
به گزارش«محبت نیوز» بخشی از شهر موصل به تازگی از زیر سلطه اسلامگرایان داعش آزاد شده و مسیحیان این منطقه سعی دارند خرابه‌های باقی مانده از کلیساها و اماکن مسیحیان را دوباره بسازند.
اکنون که ارتش عراق توانسته بخشی از شهر موصل را از زیر سلطه اسلامگرایان داعش آزاد کند، مسیحیان این نواحی سعی دارند آنچه را که از اماکن مسیحی مانده است، دوباره بسازند.
به نوشته تارنمای جام، بسمه السعور با دیدن خساراتی که تروریست‌های دولت اسلامی به یک ساختمان تاریخی در روستای مسیحیان کرملیس وارد کرده می‌گوید: «داعشیان به راستی که نوادگان شیطان هستند.»
وی عکس نیمه سوخته‌ عمویش را از کیفش در آورده، به خبرنگاران نشان داده و می‌گوید: «این تنها چیزی است که از خانه سوخته ما به جا مانده است.»
اسلامگرایان داعشی شبکه‌ای از تونل‌ها زیر ساختمان کلیسا حفر کرده‌اند و مکان عبادت مسیحیان را به یک پایگاه نظامی تبدیل کرده‌اند. نظامیان اسلامگرای داعش تمامی نمادهای مسیحیت را در کلیسا تخریب کرده‌اند. مجسمه‌های عیسی مسیح، و مریم با شلیک گلوله تخریب شده و سربریده شده‌اند. به علاوه مقبره کشیشی که در کلیسا دفن شده بود نیز زیر و رو شده است.
حال که خشونت طلبان دولت اسلامی از شهر بیرون رانده شده‌اند تیمی از داوطلبان وظیفه تمیز کردن امکان مسیحیان را به عهده گرفته‌اند تا خسارات وارد شده تعمیر شده و کلیسا بازسازی شود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar