onsdag 30 november 2016

اسلامگرایان افراطی در سازمان اطلاعات آلمان نفوذ کرده اند!

اسلامگرایان افراطی در سازمان اطلاعات آلمان نفوذ کرده اند!

این فرد متهم به اظهارات اسلام گرایانه در اینترنت تحت نامی غیرواقعی و افشای مواد داخلی سازمان در چت روم های اینترنتی است
germanmuslimsprayingip_1
به گزارش«محبت نیوز» به گزارش رسانه های آلمان یک کارمند سازمان اطلاعات داخلی این کشور (بی اف وی) در پی اظهارات اسلام گرایانه و بیرون دادن اطلاعات سازمانی دستگیر شده است.
یک سخنگوی بی اف وی که با خبرگزاری رویترز صحبت کرده گزارش روزنامه دای ولت دایر بر اینکه متهم به طراحی یک بمبگذاری در دفتر این سازمان در کلن مظنون بوده را تایید نکرد.
به گفته سخنگوی این سازمان: «این فرد متهم به اظهارات اسلام گرایانه در اینترنت تحت نامی غیرواقعی و افشای مواد داخلی سازمان در چت روم های اینترنتی است».
دای ولت گزارش داده بود که یک خبرچین این سازمان به طور ناشناس با این فرد وارد گفت و گو شده بود و دو نفر حتی درباره یک حمله احتمالی صحبت کرده بودند.
بی اف وی نگفته است که متهم در کدام بخش این سازمان کار می کرد هرچند روزنامه دراشپیگل گزارش داد که او اخیرن برای نظارت بر اسلام گرایی در آلمان استخدام شده بود.
این روزنامه همچنین گزارش داد که خانواده این مرد از اسلام آوردن او  در سال ۲۰۱۴ بی خبر بود.
بی اف وی سازمان فدرال حفاظت از قانون اساسی سازمان اطلاعات داخلی آلمان است. اطلاعات خارجی زیر نظر بی ان دی، سازمان اطلاعات فدرال، است.
مدیر بی اف وی در ماه نوامبر گفته بود که شمار اسلام گرایان در آلمان ۴۰ هزار نفر تخمین زده می شود که شامل ۹۲۰۰ سلفی فوق محافظه کار است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar