onsdag 30 november 2016

عباسی خطاب به روحانی: ایران پاتایا نیست، باید برای ظهور آماده شویم

عباسی خطاب به روحانی: ایران پاتایا نیست، باید برای ظهور آماده شویم

حسن عباسی در سخنانی جنجالی همزمان هم به ترامپ و هم به سیاست‌های دولت حسن روحانی و آنهایی که در فکر مذاکره با آمریکا هستند، تاخته است.
hasan_abbasi
به گزارش«محبت‌نیوز» حسن عباسی چهره پرحاشیه رسانه‌های ایران که خود را “کسینجر” جمهوری اسلامی می‌داند در سخنانی تازه در همایشی با عنوان «اقتصاد ایران پس از ترامپ» که در سالن ورزشی دانشکده علوم پزشکی لرستان برگزار شد بار دیگر در اظهاراتی جنجالی به دولت حسن روحانی تاخته است.
او طبق معمول به لیبرالیسم تاخته و گفته ۱۱ سال پیش “برژینسکی” کتابی نوشت به نام خودکشی حکومت‌ها و روند خودکشی حکومت آمریکا، وی با استناد به همین کتاب هم به آمریکا حمله کرده و هم در ادامه اظهارتش به دولت حسن روحانی که تلاش می‌کند رابطه خود با غربی‌ها را بهبود بخشد.
او در بخشی از سخنانش عنوان کرده، «برخی افراد فریاد می‌زنند هتل‌سازی از دید برخی مسئله شده درحالی‌که ازنظر ما مسئله نیست واز دید ما سیاست درهای باز تایلند مسئله است و این‌که مملکت تبدیل شود به پاتایای تایلند و آنتالیای ترکیه مخالف هستیم».
او مدعی گردید، «ترامپ هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد در داخل کشورش ضعیف شده و در بیرون نسبت به او نفرت وجود دارد و سعی می‌کند فشار مضاعفی به ایران بیاورد اما ما برگ‌های قوی برای مقابله داریم و باید هوشیار باشیم».
در پایان هم افزود«باید به سمت اقتصاد درون‌زا حرکت کنیم کنیم و پولمان را قوی کنیم، هدف استراتژیکی که توسط رهبری مشخص‌شده این است که ریال ایران تبدیل به یل شود و ریال ایران را به آقای ریال و آقای ارزهای جهان برای زمینه سازی ظهور تبدیل کنید».

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar