onsdag 18 mars 2015

در سال ۹۳ 'هفت هزار گدا در شیراز جمع‌آوری شدند'

در سال ۹۳ 'هفت هزار گدا در شیراز جمع‌آوری شدند'

مرات رسولی، رئیس کمیته امداد شیراز، گفته است که در سال ۱۳۹۳ در این شهر، ۷ هزار نفر از کسانی که گدایی می‌کرده‌اند از خیابان‌ها جمع‌آوری و به کمیته امداد ارجاع داده شدند.
 
به گفته آقای رسولی ۴۵۰۰ نفر از آنان معتاد و ۵۰۰ نفر هم از اتباع بیگانه بوده‌اند.
او به ایرنا گفت: "۵۱ نفر نیازمند به کمک کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیراز بودند. بقیه این جمع آوری شدگان، خود را به گدایی زده بودند."
 
به گفته مرات رسولی از جمعیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری شهر، "۲۶ هزار نفر در شهر شیراز، فقر مطلق دارند که تحت پوشش کمیته امداد هستند و سال جاری پنج هزار نفر به صورت مقطعی به این نهاد مراجعه کردند که با گرفتن وام وسایر کمک ها مشکل آنها رفع شده است."
 
در سال‌های اخیر مشکلات اقتصاد ایران تشدید شده و پیچیده‌‌تر شده است که در نتیجه آن، فشار ناشی از تورم شدید و رشد منفی به قشرهای فقیر و کم‌درآمد سنگینتر است.
 
ضریب جینی، که شاخصی از نابرابری اقتصادی است، در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ حاکی از نابرابری شدید اقتصادی در ایران بوده است.
البته به نظر می‌رسد که این روندهای منفی در سال اخیر کند یا متوقف شده‌اند.
 
رئیس کمیته امداد شیراز گفته است که ۵۵ هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند که از میان آنها ۳۹ هزار نفر زن و ۱۶ هزار نفر مرد هستند.
+13
رأی دهید
-1
 
0
 
0
 
0
 
قابل توجه کاربران محترم:
توجه کنید که درج رای مثبت به مطالب، به معنی تایید مطلب و یا علاقه به محتوای خبر نیست و طبعا درج رای منفی نیز به معنی عدم علاقه به محتوای خبر نخواهد بود. سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از دیگر مطالب مجزا شده و در بخش مطالب داغ ظاهر گردند. ممکن است یک خبر ناگوار از ارزش خبری بالایی برخوردار بوده و صحیح تر آن است که کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است.
به جمع دنبال‌کنندگان ایرانیان انگلستان در فیس‌بوک بپیوندید:
به جمع دنبال‌کنندگان سایت خبری سرگرمی رایان در فیس‌بوک بپیوندید:
دیدگاه خوانندگان
۳۰
انستازیا - ایران، ایران
ای وای مگه جمعیت شیراز چقده که هفت هزار گدا داره :o :o
9
6
‌چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
۲۹
ziba shar - استکهلم، سوئد
و در سال ۱۳۹۵. ۷۵میلیون گدا در ایران سرشماری و ثبت شدند..............
7
6
‌چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
۲۹
ziba shar - استکهلم، سوئد
[::انستازیا - ایران، ایران::]. بانمک متنوع بخون میفهمی نوشته که همه همشهری تو بودن
3
11
‌چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
۴۵
Hameye Iran - ایران، ایران
[::انستازیا - ایران، ایران::]. اگه پدران و مادرها بچهاشونو در کودکی ببرند و همه ایران را و شهرهاشو ببینند بعدها موقعی که اونها بزرگ شدند و خبری از هر شهر ایران شنیدن فکر نمیکنند فقط شهر خودشون شهر بوده و بقیه جاها اصلا وجود نداره .
3
7
‌چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
۳۲
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
جمهوری نکبت اسلامی اس,هالی به جز اعدام-اعتیاد -فحشا گری و گدا پروری چه کار مثبتی انجام داده ?.بعد وقتی میگیم پول به فلسطین,حزب الله ,نجف,کربلا,سامره کاظمین, زینبیه و اونم تن تن شمش طلا کامیون تریلی پراز دلار نفرستید!رگ غیرت بعضی ها چنان میجنبه که چرا به مقدسات توهین میکنید .واسه اینکه شیراری هستم نمیخوام بگم 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar