torsdag 19 mars 2015

عکس روز : خاطره ناصرحجازی از دروغ‌ کویتی‎ها

عکس روز : خاطره ناصرحجازی از دروغ‌ کویتی‎ها

ناصر حجازی که به کویت سفر کرده بود در اثنای جنگ  به ایران باز گشت وی از دروغ های کویتی ها و خوشحالی آنان از تصرف خاک ایران توسط عراق دراین گفتگو ابراز تاسف و ناراحتی کرده است. لازم به ذکر است که خوشحالی کویتی ها دیری نپایید و عراق بعد از ناکامی از حمله به کشورمان خاک کویت را نیز در جنگ دوم خلیج فارس به تصرف خود درآورد.
+63
رأی دهید
-5
 
0
 
0
 
0
 
قابل توجه کاربران محترم:
توجه کنید که درج رای مثبت به مطالب، به معنی تایید مطلب و یا علاقه به محتوای خبر نیست و طبعا درج رای منفی نیز به معنی عدم علاقه به محتوای خبر نخواهد بود. سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از دیگر مطالب مجزا شده و در بخش مطالب داغ ظاهر گردند. ممکن است یک خبر ناگوار از ارزش خبری بالایی برخوردار بوده و صحیح تر آن است که کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است.
به جمع دنبال‌کنندگان ایرانیان انگلستان در فیس‌بوک بپیوندید:
به جمع دنبال‌کنندگان سایت خبری سرگرمی رایان در فیس‌بوک بپیوندید:
دیدگاه خوانندگان
۹۸
پرشین اسپایدر را به خاطر بسپار - مشهد، ایران
عرب هرچه باشد مرا دشمن است .
30
40
‌پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
۳۶
دایره مینا - کراکف، لهستان
از ششتقلالی ها فقط همین ناصر حجازی و علی منصوریان دمشون گرم ! راستی ! استقلالی ها - تاجیها - یک سوال دارم : اول سوراخ در دنیا کشف شد یا اول استقلال-تاج- تاسیس شد ?? هاهاها
36
24
‌پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
۴۵
Hameye Iran - ایران، ایران

پرشین اسپایدر را به خاطر بسپار - مشهد، ایران
بعضی‌ از هم وطنان من اعراب با غیرتی‌ هستند که برای این آب و خاک جان باخته اند ولی‌ آدمهای دورو و حقه باز که جیره روزانه میگیرند تا بتمرگند پای کامپیوتر و مردم را به جان هم بیندازد مرا دشمن است.
19
47
‌پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar