måndag 9 mars 2015

امارات میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ شد

امارات میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ شد

امارات برای بار دوم میزبان جام ملت‌های آسیا شدامارات متحده عربی در رقابت با ایران موفق شد میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ را کسب کند. امارات در سال ۱۹۹۶ هم میزبان این رقابت‌ها بود.
 
نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی امکانات ایران و امارات که دو نامزد نهایی میزبانی این رقابت‌ها بودند رای به میزبانی امارات برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دادند.
 
پیش از اعلام رسمی خبر میزبانی این کشور، یوسف سرکال، رئیس فدراسیون فوتبال امارات در گفتگویی اعلام کرده بود که امارات به عنوان میزبان جام ملت‌ها در سال ۲۰۱۹ انتخاب خواهد شد.
 
سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در ابتدای هفته جاری با انتشار یادداشتی در هفته نامه فیفا، از مسئولان ایران درخواست کرده بود که اجازه ورود زنان به ورزشگاه‌ها را صادر کند.
 
ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه‌ها به گزارش خبرگزاری رویترز یکی از مهمترین موانع کسب میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ بود.
 
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از دیدار با شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدای این هفته به رسانه‌های ایران گفته بود که این نهاد تنها بر روی دو موضوع بازاریابی و حق پخش تلویزیونی دغدغه دارد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفته بود: "رئیس کنفدراسیون آسیا در نشست مشترک به ما اعلام کرد موضوع حضور بانوان اولویت اول ما نیست، چون ما هم مسلمان هستیم و شرایط کشور شما را درک می کنیم. اما اولویت اصلی و مهم ما در بحث میزبانی بحث درآمدزایی و به خصوص حق پخش تلویویرنی است که امیدوارم این مشکل حل شود."
 
یازده کشور در ابتدا برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ اعلام آمادگی کردند که لبنان، مالزی و میانمار پیش از مهلت نهایی ارایه برنامه، کنار رفتند.
 
بحرین، چین، عمان، عربستان و تایلند هم در ادامه انتخاب میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ از نامزدی انصراف دادند تا امارات و ایران به عنوان دو گزینه نهایی برای میزبانی این رقابت‌ها با یکدیگر رقابت کنند.
 
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، جام ملت‌ها در سال ۲۰۱۹ قرار است با حضور ۲۴ تیم برگزار شود.
+8
رأی دهید
-3
 
1
 
0
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar