tisdag 10 mars 2015

علی مطهری وزارت کشور رحمانی فضلی را 'نتیجه بده بستان' روحانی با مجلس خواند

علی مطهری وزارت کشور رحمانی فضلی را 'نتیجه بده بستان' روحانی با مجلس خواند

  • 8 ساعت پیش
عبدالرضا رحمانی فضلی از نزدیک ترین چهره های سیاسی به علی لاریجانی است
علی مطهری نماینده مجلس ایران که اخیرا در شیراز مورد حمله موتورسواران قرار گرفته، از حسن روحانی، رئیس جمهور به دلیل وضعیت حاکم بر استان فارس انتقاد کرده و این وضعیت را به طور تلویحی به استاندار و به طور تصریحی به وزیر کشور دولت او مربوط دانسته است.
مطابق قوانین ایران استانداران عالی ترین نماینده دولت در محل ماموریت شان هستند. استانداران ایران مسئول اجرای سیاست های عمومی کشور در استان در ارتباط با وزارتخانه‌ها و سایر نهادهایی هستند که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند.
آقای مطهری در نامه ای که در وب سایت خود منتشر کرده با انتقاد از حوادث پیش آمده در شیراز در جریان حضورش در این شهر برای سخنرانی گفته "به رئیس جمهور محترم عرض می کنم فکری به حال استان فارس بکنند و البته نتیجه بده بستان در معرفی وزیر کشور به مجلس بهتر از این نمی شود و این حوادث نتیجه آن تصمیم غلط است."
اشاره آقای مطهری به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ایران است که از نزدیکان علی لاریجانی رئیس مجلس است.
آقای رحمانی فضلی در زمان ریاست آقای لاریجانی بر سازمان صداوسیما و زمانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بود، از جمله مدیران ارشد او محسوب می شد.
انتقاد از برخی از استاندارهای ایران اخیرا افزایش داشته است. اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت و یکی از اصلی ترین حامیان ریاست جمهوری حسن روحانی، اخیرا " یکی از اشکالات دولت آقای روحانی را استانداران ناهماهنگ با خواست مردم" دانسته است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar