söndag 30 september 2018

از درون نظام رهبر معظم را «خون جگر» کردند

از درون نظام رهبر معظم را «خون جگر» کردند!

نفوذ فرهنگ آمریکایی ماهیت و ساختار جمهوری اسلامی را به خطر می‎اندازد و خامنه‌ای از سقوط نظام اسلامی هراس دارد.
«محبت نیوز»- سیدحمید روحانی رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مصاحبه با وبسایت «حوزه نیوز» هشدار داده خطر امروز کشور کسانی هستند که با نام خط امام دارند به آمریکا خدمت می‌کنند و سکوت بر خیانت‌های منافقین کشور تائید عملکرد آنان است.
او تاکید کرده رهبری از عناصر منافق صفتِ درون نظام «خون‌جگر» می‌خورند.
در ماه‎های گذشته فشارهای سیاسی و اقتصادی به جمهوری اسلامی زیاد شده است و بحران‎های اقتصادی باعث شده بی‎اعتمادی شهروندان نسبت به نظام به خصوص روحانیون که تقریبن روی تمام پُست‎های بالای نظام ‎چمبره زدند را افزایش دهد.
از دی‎ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون که اعتراض‎ها آغاز شد معترضان شعارهای زیادی علیه روحانیون دادند از جمله «آخوند باید گم بشه»، «این ماه، ماهه خونه، آخوند سرنگونه» که به تحلیل کارشناسان ناشی از شکاف میان جامعه و دستگاه روحانیت است.
در میان جریان‎های داخلی جمهوری اسلامی که زیر سایه نظام فعالیت دارند اصلاح‎طلبان، ملی- مذهبی‎ها و نهضت آزادی تلاش می‌کنند نظام را پای میز مذاکره با آمریکا هُل دهند و روحانیون سنتی‎تر که نزدیک بین علی خامنه‎ای هستند و نگران جایگاه ولی فقیه به شدت از این ناحیه احساس ترس می‎کنند.
اواخر شهریور، موسسه مطالعات استراتژیک اورشلیم در مقاله‎ای به بررسی نگرانی‌های علی خامنه‎ای از مذاکره با آمریکا پرداخت و نوشت «نفوذ فرهنگ آمریکایی ماهیت و ساختار جمهوری اسلامی را به خطر می‎اندازد و خامنه‌ای از سقوط رژیم اسلامی هراس دارد» و بر همین اساس «خامنه‌ای همیشه وحشت دارد که آمریکا به دنبال راه انداختن یک انقلاب مخملی در ایران است.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar