onsdag 26 september 2018

هشدار یک نوکیش مسیحی: مسلمانان قصد تسخیر سوئد را دارند

هشدار یک نوکیش مسیحی: مسلمانان قصد تسخیر سوئد را دارند

مونا والتر، مسلمان سابق که امروز یک ایماندار به مسیح است، هشدار داد که مسلمانان قصد تسخیر سوئد را دارند. اما سوئدی ها این تهدید را جدی نمی گیرند.
مونا والتر
«محبت نیوز»- مونا والتر زن سومالیایی تباری است که در سال های ۱۹۹۰ به سوئد مهاجرت کرد. او با اینکه در سومالی چندان به اعتقادات مذهبی پایبند نبود، اما در سوئد به حفظ حجاب و رفتن به مسجد وادار شد. اما پس از چند سال، اسلام را ترک کرد و <بی خدا>شد. اما در نهایت به خداوند زنده ایمان آورد و امروز یک ایماندار به مسیح است.
به نقل از ایران جوان، مونا والتر، مسلمان سابق، با اشاره به لیلا علی المی، زن ۳۰ ساله سومالیایی تبار (نماینده حزب سبز) که چندی قبل بدون حتی یک کلمه صحبت به زبان سوئدی در جریان کمپین انتخاباتی اش، بر کرسی نمایندگی مجلس سوئد نشست، هشدار داد که مسلمانان قصد تسخیر سوئد را دارند. اما سوئدی ها این تهدید را جدی نمی گیرند.
رسانه های عمده سوئد حتی مایل به شنیدن هشدارها و نقطه نظرات والتر در مورد تلاش مسلمانان برای حاکم کردن قوانین شرع در کشور، نیستند. هم اکنون حدود ۱ میلیون مسلمان در سوئد زندگی می کنند و از طریق احزاب سیاسی سوئد، خواسته هایشان را به کرسی می نشانند.
بسیاری از سوئدی ها معتقدند که هر کسی که به کشور وارد می شود، با ارزش ها و فرهنگ سوئد هماهنگ خواهد شد. اما اینطور نیست.
جالب اینکه رهبران حزب سبز سوئد، شانس برنده شدن المی در انتخابات را بسیار اندک می دانستند. به همین دلیل از اینکه این زن محجبه توانست یکی از دو کرسی نمایندگی گوتنبرگ را اشغال کند، شگفت زده شدند. او از حوزه انتخابی Hammarkullen (منطقه ای که هزاران سومالیایی در آن زندگی می کنند) نامزد شد و بدون اینکه یک کلمه سوئدی صحبت کند، پیروز شد. او با کسب ۱ هزار و ۴۶۷ رای به عنوان محبوب ترین سیاستمدار حزب سبز در گوتنبرگ شناخته شد. المی در مصاحبه ای که با مجری شبکه رادیویی سوئد انجام داد، در پاسخ به سوالی درباره انگیزه نامزد شدنش در انتخابات، بدون اشاره به اهداف محیط زیستی گفت: «نمی دانم به دنبال چه دست آوردی هستم. برای من مهم این است که ما (سومالیایی ها) در مجلس نماینده داشته باشیم.»
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar