lördag 15 september 2018

لُژنشینی ورثه «روح الله خمینی» برایش دردسر ساز شد

لُژنشینی ورثه «روح الله خمینی» برایش دردسر ساز شد

انتشار تصاویری از حضور احمد، فرزند حسن خمینی (نوه خمینی) در جایگاه VIP یک هیات عزاداری دردسر تازه‎ای برای او درست کرده است.
به گزارش «محبت نیوز» ۲۳ شهریور، در شبکه‎های اجتماعی تصویری منتشر شد که نشان می‎داد “احمد خمینی” پسر جوان نوه‎ روح‎الله خمینی که مدتی است با تمام شدن دروس حوزی عبا و عمامه می‎پوشد و ریش بلند می‎کند در یک مراسم عزاداری به مناسبت ماه محرم که در هیات خادم‌الرضا شهر قم برگزار شد دورتر از جمیع عزاداران در جایگاه ویژه نشسته است.
این تصاویر با انتقاد زیادی از سوی کاربران در شبکه‎های مجازی مواجه شد به خصوص آنکه او برای توجیه لُژنشینی خود به قول معروف عذر بدتر از گناه آورد و در اینستاگرام‌اش نوشت «اون بالا معممین میشین که لباسشون چون زیاده باعث گرمازدگی نشه» و روحانیون را به «درجه یک و دو» تقسیم کرد.
در مراسم عزاداری به اینستاگرام او هم رسید و کاربران با درج کامنت ذیل آخرین عکس “احمد خمینی” به این موضوع به‌شدت انتقاد کردند.
این بار اول نبود که چنین انتقادی به او مطرح می‎شود و بارها به دلایل مختلف او زیر انتقاد رفته است: از برگزاری جشن تولد فانتزی تا روی صندلی نشستن در مراسمی که ۸۰ نفر برای عمامه‌گذاری او جمع شدند و گروهی که از او سن و سال بیشتری دارند روزی زمین نشسته‎اند.
او برای توجیه بیشتر لژنشینی خود با روزنامه اصلاح طلب اعتماد گفتگو کرده است و از مردم به دلیل نشستن در جایگاه ویژه هیات عذرخواهی کرده اما در این مصاحبه هم حرف‎های خود را دوباره تکرار کرده است «دلیل حضور من در جایگاه ویژه لباس روحانیتی است که بر تن دارم. یکی دیگر از عوامل احتمال گرمازدگی بود.»
خاندان خمینی اهل بریز و بپاش هستند. مبلغی که از جیب مردم برای توسعه مقبره خمینی صرف می‎شود و مسئول آن حسن خمینی است سر به فلک می‎کشد و تمامی ندارد. احمد خمینی به اعتماد می‎گوید «هدف اصلی انتقادات و تخریب من، پدرم سید حسن خمینی است. جریانی که بیت امام را نشانه گرفته، قصد دارد بسیار آهسته و پیوسته به مردم القا کند که سید حسن خمینی و بیت حضرت امام زندگی اشرافی و در اصطلاح لاکچری دارد.»
زندگی در جماران از بهترین مناطق شمال تهران و تبدیل مقبره خمینی به کاخ مجلل صبر مردم را لبریز کرده است. احمد خمینی یکی از ژن خوب‎هاست که هنر او فقط زیر سایه خمینی قرارگرفتن است و از کنار دکان خاندان خمینی به نان و نوایی رسیده است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar