tisdag 18 september 2018

آلمان و اتریش درباره سختگیرانه‌تر کردن کنترل مرزهای اروپا به توافق رسیدند

آلمان و اتریش درباره سختگیرانه‌تر کردن کنترل مرزهای اروپا به توافق رسیدند

آنگلا مرکل و سباستین کورتس در این دیدار درباره سختگیرانه‌تر کردن کنترل مرزهای اروپا به توافق رسیدند.
«محبت نیوز»- صدراعظم آلمان با همتای اتریشی خود در برلین دیدار کردند. این دیدار کمی پیش‌تر از نشست ویژه سران اتحادیه اروپا که قرار است دو روز چهارشنبه و پنجشنبه در شهر زالتسبورگ برگزار شود، صورت گرفت.
آنگلا مرکل و سباستین کورتس در این دیدار درباره سختگیرانه‌تر کردن کنترل مرزهای اروپا به توافق رسیدند. هر دو صدراعظم درباره حمایت از قاره آفریقا در راه از بین بردن دلایل پناه‌آوردن ساکنانش به قاره اروپا نیز اتفاق‌نظر داشتند.
اتریش که از ماه ژوئیه سال جاری به مدت شش ماه ریاست اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، بیستم دسامبر میزبان نشست رهبران اتحادیه اروپا در شهر زالتسبورگ خواهد بود.
صدر اعظم ۳۲ ساله اتریش و رهبر حزب محافظه کار مردم که در موضوع مهاجرت و پناهجویان مواضعی سخت‌گیرانه دارد، از دسامبر سال ۲۰۱۷ با پیروزی راست افراطی در انتخابات پارلمانی این کشور با شعارهای مهاجر ستیزانه خود بر سر کار آمد.
کورتس همچنین افزود که کشورهای اروپایی که اولین محل ورود مهاجران و پناهجویان محسوب می‌شوند از ابتدا نیاز به حمایت داشتند و از طرف دیگر باید برای اداره و سامان دادن به مهاجران کمک‌های اروپا را بپذیرند.
از سویی دیگر امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه نیز ایجاد «سیاستی مشخص برای اخراج مهاجرانی که درخواست پناهندگی آنان رد می‌شود» و یا افرادی که به صورت غیرقانونی وارد کشورهای اروپایی شده‌اند را لازم دانست.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar