tisdag 25 september 2018

زن اهوازی در تشییع قربانیان اهواز: فقر و بی‌کاری عاملان حمله را به این راه کشاند

زن اهوازی در تشییع قربانیان اهواز: فقر و بی‌کاری عاملان حمله را به این راه کشاند

العربیه : ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی ایران از سخنان یک زن اهوازی با علی ربیعی وزیر پیشین کار ایران در حاشیه تشییع پیکرهای کشته شدگان حمله مرگبار اهواز منتشر شده که از وضعیت این شهر و استان خوزستان گلایه کرده و «فقر و بی‌کاری» را دلیلی دانست که عاملان حمله را به این راه سوق داد.

در این ویدیو، زن اهوازی به ربیعی می‌گوید: «ما اهوازی‌ها در هزارتا بدبختی زندگی کردیم، آبمان را بردند، خشکسالی برای ما آوردند، هزارتا بدبختی برای ما آوردند، خوزستانی‌ها هیچ چیز نگفتند. فقط یک امنیت داشتیم که این امنیت هم به باد فنا رفت».

او در ادامه با اشاره به حمله روز شنبه 22 سپتامبر افزود: «این جوانانی که این کار را کردند، مطمئن باشید از سر بی‌کاری این کار را کردند».

علی ربیعی در پاسخ می‌گوید: «نه اینطور نیست. ما انتقام خواهیم گرفت».

زن اهوازی اما ادامه می‌دهد: «بروید ملاشیه، بروید شلنگ آباد، بروید لشگر آباد و... ببینید مردم در چه فقر و بدبختی زندگی می‌کنند».

در حالی که علی ربیعی بر وضع سابق خود تاکید می‌کرد، زن اهوازی ادامه داد: «1400 سال پیش پیامبر اسلام تاکید کرد: کاد الفقر ان یکون کفرا».

در حمله مسلحانه روز شنبه به رژه نیروهای مسلح در اهواز، دستکم 24 تن کشته شدند. مقام‌های ایرانی از کشته شدن 5 مهاجم این حمله خبر می‌دهند.

گروه داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و ویدیویی از عاملان آن منتشر کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar