söndag 30 september 2018

فائزه هاشمی: من و خواهرم را از دانشگاه آزاد اخراج کردند

فائزه هاشمی: من و خواهرم را از دانشگاه آزاد اخراج کردند

فائزه هاشمی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان گفته است: «مسئول واحدی که در آن در دانشگاه آزاد تدریس می‌کنم، به من و خواهرم گفتند از دانشگاه آزاد اخراج شده‌ایم.»

فائزه هاشمی به روزنامه آرمان البته گفته است، این موضوع را نپذیرفته و درخواست ابلاغ رسمی این موضوع را کرده است.

فاطمه و فائزه هاشمی سال‌هاست که استاد دانشگاه آزاد و عضو هیات علمی هستند. فاطمه‌ هاشمی استاد دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و مدیر گروه علوم سیاسی و فائزه هاشمی نیز سال‌هاست استاد واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.

فائزه هاشمی به روزنامه آرمان گفته است: «مسئول واحدی که در آن حضور دارم گفت، یکی از مسئولان دانشگاه (ظاهرا رئیس بسیج اساتید) به او شفاها ابلاغ کرده، موضوع عدم حضورم را به اطلاع من برساند اما ابلاغ شفاهی معنایی ندارد و باید به‌ صورت کتبی ابلاغ شود.»

در عین حال مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد در پیگیری‌های روزنامه آرمان اعلام کرده است: «من اطلاعی در این خصوص ندارم. بنابراین چنین موضوعی را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar