Chekameh ChamanMaah
تقاطع: چکامه چمن‌ماه، بازیگر جوان و شناخته‌شده‌ی سینمای ایران، ساعتی قبل (غروب سه‌شنبه ۵ آبان-۲۷ اکتبر) با انتشار تصویری بدون حجاب و پوشش اسلامی درصفحه‌ی اینستگرامخود، دنبال‌کنندگان و طرفداران خود را سورپرایز کرد.  
این اقدام خانم چمن‌ماه به فاصله‌ی یک هفته ازاقدام مشابه صدف طاهریان، دیگر بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران صورت می‌گیرد. خانم طاهریان که بازی در فیلم‌های سینمایی “عصر یخبندان”، “هیچ‌کجا، هیچ‌کس”، و “پس‌کوچه‌های شمرون” را در کارنامه‌ی خود دارد، از روز سه‌شنبه (۲۸ مهر-۲۰ اکتبر) انتشار عکس‌هایش بدون حجاب و با پوششی آزاد و متفاوت را آغاز کرده است. او که از ایران خارج شده، در ویدئویی کوتاه تاکید کرده که صفحه‌اش هک نشده است. 
پیش‌تر در واکنش به “کشف حجاب” صدف طاهریان، رسانه‌های نزدیک به حکومت ایران هم‌چون “باشگاه خبرنگاران” و “جام‌نیوز” نوشته بودند که او راه گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی، دو بازیگر شناخته‌شده سینمای ایران را طی کرده که در سال‌های گذشته با خروج از ایران، حجاب خود را برداشتند.
در همین حال، شنیده‌های “تقاطع” از مهاجرت چکامه چمن‌ماه از کشور و قصد وی برای خداحافظی با سینمای ایران حکایت دارد.
این بازیگر ۳۴ ساله حضور در سینما را از سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. “شکلات”، “جایی دیگر”، “صبحانه‌ای برای دو نفر”، “اعترافات ذهن خطرناک من”، و “ازدواج صورتی” از دیگر فیلم‌های سینمایی هستند که چکامه چمن‌ماه در آن‌ها ایفای نقش کرده است.