torsdag 29 oktober 2015

ایبریا: خلبان هنگام فرود در اسرائیل، کلمه فلسطین را بر زبان نیاورده است

ایبریا: خلبان هنگام فرود در اسرائیل، کلمه فلسطین را بر زبان نیاورده است

  • 8 دقیقه پیش
کپی رایت تصویرایماژ
شرکت خطوط هوایی اسپانیا، ایبریا، گفته است که شکایات درباره ذکر نام فلسطین از سوی خلبان یکی از پروازهای این خطوط هنگام فرود در تل آویو مبنا ندارد.
این خطوط هوایی شکایاتی را دریافت کرده است که خلبان یک هواپیما هنگام فرود در خاک اسرائیل اعلام کرده است که هواپیما در حال فرود در فلسطین است.
اما مدیران شرکت ایبریا گفته اند که خلبان دقیقا بر اساس قوانین پروازی عمل کرده و صرفا نام مبدا و مقصد را گفته است. بر اساس بیانیه شرکت ایبریا احتمالا برخی از مسافران اشتباه شنیده اند و سوء تفاهم شده است.
برخی از مسافران گفته اند که خلبان کلمه فلسطین را به اسپانیایی ذکر کرده و سپس به زبان انگلیسی گفته است که هوا در حال فرود است، بدون اینکه به فلسطین یا اسرائیل اشاره کند.
در پی تحقیقات، خدمه پرواز و برخی از مسافران اسپانیایی زبان تایید کرده اند که خلبان، نخست به اسپانیایی و سپس به انگلیسی گفته است که در حال نزدیک شدن به مقصد و فرود به خاک تل آویو است.
مدیران این خطوط هوایی بر این باورند که ممکن است برخی از مسافران واژه های destino که در اسپانیایی به معنای مقصد است، با واژه Palestino اشتباه کرده باشند.
بر اساس بیانیه ایبریا، "هم این شرکت هوایی و هم خدمه متاسفند که این سوء‌تفاهم پیش آمده و برخی از مشتریان آزرده خاطر شده اند."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar