Woman-slept-with-10000-men-7
تقاطع: زنی استرالیایی که در مدت ۱۵ سال فعالیت در صنعت سکس، با بیش از ۱۰ هزار مرد هم‌خوابگی داشته، با نگارش کتابی، همه چیز را درباره‌ی تجربه‌هایش به رشته‌ی تحریر درآورده است.
این زن ۳۶ ساله با اسم مستعار “گونث مونتنگرو” در این کتاب که “۱۰ هزار مرد و تا الان” نام دارد دری را به سوی حقیقت پشت پرده‌ی صنعت سکس باز می‌کند.
وی که در یک خانواده‌ی مسیحی باایمان بزرگ شده، در ۱۸ سالگی توسط یک گروه خلاف‌کار مورد تجاوز قرار گرفت. در ۱۹ سالگی بر روی میز کافه‌های می‌رقصید و سرانجام در ۲۱ سالگی به یک اسکورت (همراه جنسی) سطح بالا تبدیل شد که برای هر ساعت کار بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار دستمزد دریافت می‌کرد.
او با اسامی مختلف، با هواپیما به مکان‌هایی لوکس برده می‌شد و هزاران هزار دلار درآمدش را صرف خرید اتومبیل و لباس‌های لوکس می کرد. سبکی از زندگی که به کوکایین، سرعت، و شامپاین فرانسوی تعلق داشت.
با این وجود، تصاویر منتشرشده از وی در این کتاب، همگی به خود او تعلق دارند. خانم مونتگرو تاکید می‌کند که دلیل پنهان کردن نام واقعی‌اش، این است که می‌خواهد از مادر ۷۷ ساله‌اش محافظت کند.
یک تصادف سخت در ۲۴ سالگی و در حال رانندگی با ماشین فولکس‌واگنش، او را مصمم کرد که زندگی‌اش را تغییر دهد و از این حرفه خارج شود.
او به سراغ علاقه‌ی همیشگی‌اش خلبانی رفت و در ۲۹ سالگی موفق شد تا گواهینامه‌‌اش را به عنوان یک خلبان تجاری دریافت کند. اما دوران هدایت هواپیمای چارتر توسط “گونث مونتنگرو” خیلی طول نکشید چرا که بعد از انجام یک سری آزمایش‌های پزشکی مشخص شد که او به دچار بیماری کلیوی است و این مشکل مانع از آن می‌شد که بتواند گواهینامه‌ی خلبانی‌اش را حفظ کند.
وی بار دیگر به حرفه‌ی پیشینش برگشت تا این‌که در ۳۳ سالگی پس از آشنایی با شریک تجاری کنونی‌اش که در کتاب “راجر” نامیده شده، برای همیشه از صنعت سکس جدا شد و اعلام بازنشستگی کرد.
“گونث مونتنگرو” پس از آن یک دوره‌ی برنامه‌نویسی به زبان اعصاب را آغاز کرد و اکنون با “راجر” در همین زمینه کار می‌کند. هرچند که او با نگارش کتابش نشان داده که هم‌چنان به دنبال کسب درآمد از تجربه‌ی سکسش با آن ۱۰۰۹۱ نفر است.