Obama-Beyonce-Rumors-10
تقاطع: هم‌زمان با سفر رسمی فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه به آمریکا، طوفانی رسانه‌ای در فرانسه آغاز شده است که ادعا می‌کند باراک اوباما، رییس جمهوری ایالات متحده و بیانسه، خواننده‌ی مشهور موزیک پاپ و آر‌اند‌بی، به طرز “خطرناکی” عاشق یکدیگر شده‌اند. 
به گزارش تقاطع و به نقل از “دیلی-میل”، شایعه رابطه‌ی رییس جمهور آمریکا و سوپراستار موسیقی که هر دو ازدواج کرده‌اند، ابتدا در رادیو کانل ۱ اروپا به راه افتاد و به دنبال آن گفته شد که روزنامه‌ی معتبر واشنگتن‌پست، به زودی جزییات این رابطه را فاش خواهد کرد.
اما این شایعه از سوی واشنگتن پست تکذیب شد و کریستین کُراتی، مدیر روابط عمومی این روزنامه با تاکید بر این‌که واشنگتن‌پست، گزارش‌هایی از این دست را منتشر نمی‌کند، گفت: «من می‌توانم به شما بگویم که این داستان درست نیست.»
در همین ارتباط، پاسکال روستن، عکاسی که ماه گذشته از ورود مخفیانه فرانسوا اولاند به خانه‌ی معشوقه‌ی بازیگرش، “جولی گیت”، در پاریس عکس‌برداری کرد، و با افشای رابطه‌ی این دو، باعث جدایی رییس جمهوری فرانسه از شریک زندگی‌اش، “والری تریه‌ولر” شد، معتقد است که هرگونه رابطه‌ای بین اوبامای ۵۲ ساله و بیانسه ۳۲ ساله در تمام دنیا مانند بمب صدا خواهد کرد.
بیانسه که آواز “آمریکای زیبا” را در مراسم سوگند خوردن اوباما در سال ۲۰۰۹ خوانده است، با رییس جمهوری آمریکا رابطه‌ی دوستی محکمی دارد و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ آمریکا نیز از وی در مقابل میت رامنی حمایت کرده بود.
روستن می‌گوید: «در ایالات متحده به زودی این خبر بیرون خواهد آمد و فراگیر خواهد شد. برای اولین بار شاهد تصاویری از دور شدن رفتاری آقای اوباما و همسرش، میشل اوباما در تلویزیون هستیم. همان چیزی که در رفتار آقای اولاند و خانم تریه‌ولر شاهد بودیم.»
هرچند که این ادعاهای عکاس فرانسوی در روزنامه‌های معتبری هم‌چون “فیگارو” و “لو پوینت” بازتاب یافت، اما او کمی بعدتر گفت که این حرف‌ها را به «شوخی» زده است.
اما در این میان چند نکته نیز وجود دارد که به درستی شایعه‌ی روزنامه‌های فرانسوی کمک می‌کند.
نخست آن‌که اوباما از جمله طرفداران معروف بیانسه است و در بسیاری از جشن‌های خاص خود از او برای اجرای آهنگ‌هایش دعوت می‌کند که آخرین آن‌ها، جشن تولد ۵۰ سالگی میشل اوباما در ماه گذشته در کاخ سفید بود.
از سوی دیگر، در ماه‌های اخیر شایعاتی درباره مشکلات هر دو آن‌ها در زندگی مشترک با همسران‌شان شنیده شده است.
شایعه ارتباط اوباما و بیانسه، تنها چند روز پس از انتشار شایعه‌ی دیگری در خصوص ارتباط بیل کلینتون، رییس جمهوری دموکرات اسبق آمریکا و الیزابت هرلی، بازیگر بریتانیایی در سال‌های پایانی دهه‌ی نود، منتشر می‌شود. گزارش تصویری تقاطع در این باره را در این‌جا بخوانید و ببینید.