Brother-Sister-Couple-Brazil-1
تقاطع: زنی که به دنبال مادرِ از کودکی گم‌شده‌اش می‌گشت، پس از پیدا کردن او متوجه شد که ندانسته سال‌ها با برادر خود در رابطه است.
به گزارش تقاطع و به نقل از “دیلی-میل”، آدریانا ۳۹ ساله و پارتنرش، لئوناردو ۳۷ ساله، از ۷ سال قبل با هم هستند و یک دختر ۶ ساله نیز دارند.
این زوج برزیلی که نخواسته‌اند نام خانوادگی‌شان فاش شود، زندگی‌شان را صرف پیدا کردن مادرشان کرده‌ بودند که از قضا هر دو “ماریا” نام داشتند و هر دو، فرزندان‌شان را وقتی نوزاد بودند، رها کرده بودند.
با این وجود تا همین هفته‌ی قبل، هیچ‌کدام تصور نمی‌کردند که به دنبال یک نفر می‌گردند و در واقع با هم خواهر و برادر هستند.
آدریانا که فروشنده‌ی لوازم آرایشی است، مادرش را از زمانی که تنها یک سال داشت و خانه را ترک کرد تا او با پدرش بزرگ شود، ندیده بود.
در همین حال، لئوناردو که راننده‌ی کامیون است، وقتی که هشت سال داشت متوجه شد که زنی که فکر می‌کرده مادرش است، درواقع نامادری‌اش است و مادرش او را وقتی خیلی کوچک بوده ترک کرده بود.
در این مدت، لئوناردو در همان شهری که به دنیا آمده بود در ایالت سائوپائولو زندگی می‌کرد، اما آدریانا که به عنوان خدمت‌کار خانه‌ها کار می‌کرد، به شهر دیگری رفت و در ۱۵ سال ازدواجش، صاحب سه فرزند شد.
این زوج، اولین بار ده سال قبل وقتی که آدریانا از همسرش جدا شد و به شهرش بازگشت با هم ملاقات کردند و بعد از آن خیلی زود عاشق هم شدند و زندگی مشترک‌شان را آغاز کردند.
Brother-Sister-Couple-Brazil-2
آدریانا ماه گذشته از طریق یک ایستگاه رادیویی محلی که برای پیدا کردن بستگان گم‌شده تاسیس شده، جستجوها برای پیدا کردن مادرش، ماریا، را از سر گرفت تا این‌که هفته‌ی قبل هر دوی آن‌ها با هم روی خط آمدند. در پایان برنامه بود که مادر آدریانا فاش کرد که یک پسر هم به اسم “لئوناردو” دارد.
وقتی که مشخص شد که این لئوناردو همان شریک زندگی آدریانا است، شنوندگان رادیو، صدای گریه‌ی بی‌اختیار او را می‌شنیدند که می‌گفت می‌ترسد به خانه برود و لئوناردو به او بگوید که دیگر نمی‌خواهدش.
با این حال، این زوج که هیچ‌وقت به صورت رسمی ازدواج نکرده‌اند روز چهارشنبه (۶ آگست-۱۵ مرداد) به “رادیو گلوبو” گفتند که قصد دارند به زندگی مشترک‌شان ادامه بدهند.
آدریانا در این مصاحبه گفت: «فقط مرگ می‌تواند ما را از هم جدا کند. همه‌ی این اتفاقات به این خاطر افتاد چون که خدا می‌خواست.»
آن‌ها هم‌چنین توضیح دادند که تشابه اسمی مادرشان را به این خاطر که “ماریا” اسم رایجی است، تنها یک تصادف می‌دانستند؛ هرچند که برای‌شان جالب بود.
این زوج درباره‌ی تصمیم‌شان به ادامه‌ی زندگی با هم نیز گفتند: «ما یک جلسه‌ی خانوادگی گذاشتیم و به همه گفتیم بدون در نظر گرفتن این‌که بقیه چه می‌گویند، قصد داریم زن و شوهر باقی بمانیم.»
آن‌ها اضافه کردند: «ما برنامه‌های زیادی در کنار هم داریم و چیزی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند. هیچ چیز.»
آدریانا و لئوناردو با تاکید براین‌که مادرشان را سرزنش نمی‌کنند خاطرنشان کردند که در این مدت چند باری با او حرف زده‌اند و به زودی قرار است وی را ببینند.