Jacqui-Beck-Girl-With-No-Vagina
تقاطع: دختری بریتانیایی در سن ۱۷ سالگی متوجه شد که به واسطه یک عارضه بسیار نادر، توانایی سکس و بچه‌دار شدن را ندارد.
به گزارش تقاطع و به نقل از دیلی-میل، ژاکی بک  که هم‌اکنون ۱۹ سال دارد، دچار سندروم MRKH شدید است؛ یک سندروم بسیار نادر که سیستم تولید مثل را هدف قرار می‌دهد. به این معنا که او رحم، گردنه و ورودی واژن ندارد.
او هنگامی به این موضوع پی برد که پیش دکترش از درد گردن شکایت کرد و در حین صحبت به این موضوع هم اشاره کرد که هنوز دچار عادت ماهانه نشده است.
آزمایشات نشان دادند که در محلی که باید واژن او قرار داشته باشد، تنها یک فرورفتگی کوچک که در ظاهر شبیه واژن است وجود دارد، به این معنی که او توانایی رابطه جنسی و بچه‌دار شدن را نخواهد داشت.
ژاکی بک در توصیف حال خود بعد از فهمیدن این موضوع می‌گوید: «وقتی خبر را شنیدم، حس کردم که انگار یک زن نیستم. دکتر برایم توضیح داد که هیچ‌گاه بچه‌دار نخواهم شد، و برای رابطه جنسی نیازمند عمل جراحی هستم. مطب دکتر را با اشک ترک کردم. متوجه شدم که بسیاری از رویاهایی که داشتم، مانند بچه‌دار شدن و حس حاملگی، از آینده‌ام پاک شده است.»
از هر ۵۰۰۰ زن در انگلستان یک نفر دچار سندروم MRKH است که البته شدت عوارض آن متفاوت است ولی همیشه با عدم حاملگی همراه است و معمولا زنان تنها هنگامی متوجه این موضوع می‌شوند که پس از سن ۱۶ سالگی دچار عادت ماهانه نمی‌شوند، و یا هنگام سکس به مشکل برمی‌خورند.
ژاکی می‌گوید: «از ۱۴ سالگی، دوستانم کم کم شروع به صحبت درباره عادت ماهانه کردند. وقتی ۱۵ سالم شد همه دوستانم عادت ماهانه‌شان شروع شده بود. ولی من وحشت نکردم و آن را به حساب دیر بالغ شدن گذاشتم. وقتی برای درد گردنم پیش دکترم رفتم هنوز چندان نگران نبودم، ولی پیش خودم گفتم بد نیست این موضوع را هم ذکر کنم. دکترم شدیدا تعجب کرد ولی خیلی موضوع را جدی نگرفت. فقط پیشنهاد چند اسکن داد تا ببیند که مشکل چیست.»
وقتی اسکن‌ها چیزی نشان نداد دکتر او را پیش متخصص زنان فرستاد که سریعا متوجه مشکل شد.
ژاکی بک اکنون برای شناساندن این عارضه به زنان تلاش می‌کند و تنها امید او این است که دختران جوان زود‌تر از او متوجه این مشکل شوند.
تصاویر زیر که از کودکی تا نوجوانی ژاکی بک را نشان می‌دهند، گویای آن هستند که در ظاهر او هیچ نشانه‌ای از بیماری نادرش وجود ندارد.