Wedding-UNDERWATER-2
تقاطع: یک زوج امریکایی دیوانه‌ی غواصی در عمق ۹ متری (۳۰ فوتی) مراسم عقد خود را برگزار کردند.
به گزارش “تقاطع” و به نقل از “دیلی-میل”، “بیل فرنیر” ۵۲ ساله و لیزبث اسبئو، ۳۲ ساله، تصمیم گرفتند مراسم عروسی خود را در اقیانوس اطلس، کمی آن‌طرف‌تر از ساحل “فورت لودردیل” فلوریدا برگزار کنند.
این زوج ماجراجو در حالی که پیراهن عروس و کت‌وشلوار دامادی بر تن داشتند، در حضور حدود بیست میهمانی که از ساحل تا محل جشن را شنا کرده و به زیر آب آمده بودند، حلقه‌های‌شان را رد و بدل کردند و سوگند ازدواج خوردند.
مراسم زیر آب که حاضران در آن مجهز به تجهیزات غواصی و عینک و ماسک اکسیژن بودند، ۱۵ دقیقه به طول انجامید و به صرف باربی‌کیو در ساحل ادامه پیدا کرد.
“لیزبث” که یک مدیر مراسم خاکسپاری است می‌گوید: «مراسم واقعی ما، نوامبر گذشته در لاس‌وگاس برگزار شد، اما خیلی از دوستان‌مان نتوانستند به دلیل دوری مسافت در آن شرکت کنند. این بود من و “بیل” که عاشق غواصی هستیم، تصمیم گرفتیم همراه با دوستان‌مان که بیشترشان مثل ما عاشق غواصی‌اند، یک بار دیگر مراسمی را در زیر آب برگزار کنیم.»
او ادامه می‌دهد: «تمام خانواده و دوستان‌مان بعد از اطلاع از ایده‌ی عروسی زیر آب، فوق‌العاده هیجان‌زده شدند. بیشترشان هم معتقد بودند این یک ایده‌ی منحصر به‌ فرد و عالی است.»
هرچند که آن‌ها مجبور شدند یک بار تاریخ جشن زیر آب‌شان را به خاطر تلاطم دریا لغو کنند.
“لیزبث” با اشاره به این‌که پیش از عروسی فکر می‌کرده باید لباس عروسی‌اش را بعد از برگزاری مراسم دور بیندازد، خاطرنشان می‌‌کند که لباسش به طور “معجزه‌آسایی” سالم مانده و از شکل نیفتاده است.
او می‌گوید: «لباس را در صابون رخت‌شویی خواباندم و بوی آب‌ دریا را کاملا با خودش برد. اما کت و شلوار “بیل” قابل استفاده نیست و از بین رفته است.»