Sex-Study
تقاطع: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که زنان در ۳۱ سالگی به اوج اعتماد به نفس جنسی می‌رسند و بودن در رابطه‌ای طولانی و عاشقانه به آن‌ها در بیان خواسته‌های جنسی‌شان شجاعت بیشتری می‌دهد.
به گزارش تقاطع و به نقل از دیلی-میل، این تحقیق جدید که به سفارش وب‌سایت Singles247.com و با پرسش از ۲۰۰۰ نفر انجام شده، حاکی از آن است که اکثریت زنان در ۳۱ سالگی خود را از نظر تجربه جنسی بالغ می‌بینند و از اعتماد به نفس کافی هنگام سکس برخوردار هستند. هم‌چنین به نظر می‌رسد که اکثریت زنان در این سن با شکل و سایز بدن خود احساس راحتی می‌کنند.
از سوی دیگر و در کمال تعجب، بر اساس این تحقیق، زنان در سن ۲۵ سالگی به دلیل نگرانی از شکل بدن خود در کمترین میزان اعتماد به نفس جنسی قرار دارند. این تحقیق هم‌چنین نشان داده که از هر ۴ نفر، یک نفر از رابطه جنسی خود ابراز نارضایتی کرده است.
نتایج این نظرسنجی که از زنان و مردان ۱۸ تا ۶۰ ساله انجام شده است هم‌چنین نشان می‌دهد که مردان نیز در اوایل دهه چهارم عمر خود، یعنی در ۳۳ سالگی به اوج اعتماد به نفس در سکس می‌رسند.
با این وجود، تنها ۱۲ درصد از ۲۰۰۰ شرکت‌کننده در این تحقیق، وضعیت سکس خود را «بسیار خوب» توصیف کرده‌اند و اکثریت افراد به رابطه خود از ۱۰ امتیاز ۵ داده‌اند.
حدود یک سوم شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفته‌اند که شریک کنونی‌شان، بهترین تجربه‌شان در سکس نبوده است و حدود ۳۰ درصد نیز احساس می‌کنند در رابطه جنسی خود به تکرار و یک‌نواختی دچار شده‌اند. در این میان، یک پنجم از پرسش‌شوندگان اعتراف کرده‌اند که اصلا رابطه‌ جنسی ندارند.
از سوی دیگر، ۴۰ درصد افراد معتقد بودند تعداد روابط جنسی سابق شخص، تأثیری بر مهارت او در سکس ندارد و بیش از ۵۰ درصد هم گفته‌اند که هرچه رابطه طولانی‌تر می‌شود، سکس نیز بهتر می‌شود.
بر اساس این تحقیق، هرچند که ۴۴ درصد افراد به عشق در اولین نگاه باور دارند، ولی از این تعداد فقط ۲۳ درصد گفته‌اند که چند ساعت پس از اولین ملاقات با شریک خود فهمیدند که می‌خواهند با او باشند، و تنها ۱۰ درصد گفتند که از‌‌ همان لحظه اول این موضوع را فهمیده بودند.
در پایان، دانستن این موضوع شاید تعجبی نداشته باشد که آقایان سه برابر خانم‌ها آغازگر سکس هستند.